Прогнозується, що витрати на рекламу у Великобританії досягнуть рекордного рівня під час Різдвяного періоду, перевищуючи решту Європи на рівні 10,7 мільярда доларів (7,9 мільярда фунтів стерлінгів), що збільшується майже на чверть.
Очікується, що Велика Британія збільшить витрати на рекламу на 24,8% цього року протягом тижнів до Різдва, згідно з дослідженнями Рекламної асоціації (AA) і WARC Expenditure Forecast, які очікують середнє зростання на ринках ЄС5 (Франція, Німеччина, Італія, Іспанії та Великобританії) становити близько 15%.
Очікується, що на другому місці буде Німеччина, за нею йдуть Франція, Італія та Іспанія.
Поточна траєкторія зростання буде рекордним рівнем витрат, навіть перевершивши прогноз, зроблений у липні на різдвяний період звітом про зростання витрат на 18,2%.
Реклама та відновлення економіки
Коментуючи збільшення, Stephen Woodford, виконавчий директор Advertising Association, сказав: «З рекламного аналітичного центру Credos ми знаємо, що наш рекламний ринок є одним із найрозвиненіших у цифровому розвитку у порівнянні з міжнародними ринками. Це пов’язано з унікальним поєднанням творчих, стратегічних, технологічних і виробничих навичок тут, на ринку, у поєднанні з відкритістю споживачів Великобританії до покупок в Інтернеті, що відбивається у найвищій частці ВВП у витратах на електронну комерцію».
Woodford додав, що відновлення економіки Великобританії після пандемії «надало унікальну можливість» її рекламному сектору, щоб допомогти бізнесу розвиватися.
«Ці послуги, які пропонує наша галузь, є цінними не лише для британських маркетологів, а й для покупців рекламних і маркетингових послуг з усього світу, незалежно від того, чи хочуть вони розвиватися тут чи на інших ринках», — додав він.
Витрати на телевізійну рекламу мають найбільше зростання за останні десять років протягом четвертого кварталу, зросли на 9% до 2,5 мільярда доларів (1,564 мільйона фунтів стерлінгів), а відео за запитом телевізійних компаній виросли на 24,1%.
Також було переглянуто прогноз витрат Великобританії на 2022 рік, показавши збільшення на 7,7% до понад 43,3 мільярда доларів (31,5 мільярда фунтів стерлінгів), причому найбільше зростання має відбутися у кінотеатрах (+123,2%) і OOH (+27,7%). Очікується, що пошук, включаючи витрати на електронну комерцію, продовжить зростання на 11,4%.
Читайте також:
72% покупців частіше повертаються до брендів із сильними онлайн-спільнотами