1 жовтня в Дубаї стартувала одна з наймасштабніших всесвітніх виставок у сфері технологій та інновацій Expo Dubai. Цього року її учасниками стали 190 країн світу, кожна з яких має власний павільйон, а тривалість самої виставки становить цілих 6 місяців.
Одним з представників від України стала студія FFFACE.ME, яка займається проєктами з доповненою реальністю і створює Instagram / Snapchat / TikTok-фільтри. Студія представила колекцію напівцифрового одягу в колаборації з українським брендом FINCH, першу українську цифрову інфлюенсерку Астру Стар, а також продемонструвала можливості доповненої реальності для сфер рітейлу, моди й краси за допомогою AR-дзеркал з Instagram-фільтрами для клієнтів студії. Гостем стенду також став міністр культури ОАЕ, який випробував AR-дзеркала й отримав в подарунок футболку з недавньої AR-колекції FFFACE.ME x FINCH.
Дмитро Корнілов, співзасновник і CEO студії FFFACE.ME:
«Ми хотіли створити повністю інтерактивну експозицію, але водночас — не піти в фан і показати функціональні та технологічні переваги доповненої реальності для бізнесу. Це завдання ми вирішили за допомогою AR-дзеркал, які за своєю суттю є IPad’ами з відкритими Instagram-фільтрами, на яких демонструються різні юзкейси застосування AR.
Так за допомогою доповненої реальності гості стенду могли приміряти головні убори, ювелірні прикраси, окуляри й цифрове худі FFFACE.ME, яке вдягається через Snapchat-фільтр за допомогою технологій бодітрекінгу. В іншій частині зони ми запропонували випробувати б’юті ефекти, які можна використовувати для демонстрації косметичних продуктів. Що стосується напівцифрового одягу, то наближаючись до фізичного примірника, людина через iPad бачила, як вона оживає в AR.
Також, ми представили першу українську цифрову інфлюенсерку Астру Стар, де вона познайомила учасників виставки зі своїми досягненнями в форматі шоурілу.
Я дуже радий, що у нас вийшло показати продукт не продаючи його. Люди з радістю приміряли на себе нові образи, що було наочним доказом того, як цей юзкейс може бути використаний в рітейлі»
Відвідати український павільйон і безпосередньо стенд FFFACE.ME можна до 31 березня 2022 року. Нагадаємо, що через пандемію, виставку з 2020 року перенесли на 1 жовтня 2021.
«Ми вирішили багато матеріалів для виставки купити в Дубаї, нам здавалося, що це місце, де продається все. Але з’ясувалося, що це не так вже й просто, тому монтаж ми робили в останню ніч і через три години після закінчення монтажу, я вже презентував наш стенд. На щастя, все спрацювало: люди взаємодіяли зі стендом і проводили біля нього багато часу. Що стосується результатів, ми отримали понад 10 різних бізнес-запитів і в тому числі 2 запити на відкриття представництв в інших країнах (Західна Європа та Емірати)».
Читайте також:
Lviv Bandur Fest отримав новий візуальний стиль