У липні київський ЦУМ відкрив pop-up корнер у креативному робочому просторі Kooperativ. Нова точка продажу буде працювати в період літнього сезону.
Команда ЦУМу, відповідно до світових тенденцій в ритейлі, реалізувала проєкт сезонного pop-up корнера, як додаток до роздрібної торгівлі в універмазі й онлайн шопінгу на tsum.ua. Таким чином, відділ маркетингу та креативу досліджує нестандартні рішення з залучення нової аудиторії та декоративного оформлення простору.
Pop-up ЦУМу оформлений в концепції summer market і розміщений на 4 поверсі Кooperativ, біля літньої тераси. У п’яти стилізованих холодильних камерах представлений асортимент easy buy products — fashion і non-fashion категорії товарів, які не потребують примірки. Прийоми, реалізовані в дизайні, орієнтовані на притаманну ЦУМу палітру і перетинаються з вінтажною концепцією Кooperativ — рожевий неон у холодильниках і підлога з патерном кахельної плитки.
На локації працюють консультанти, які допомагають з вибором сasual, streetwear і спортивних аксесуарів, футболок, худі, головних уборів, взуття та сумок міжнародних брендів, серед яких: Champion, Chinatown Market, Billionaire Boys Club, Fred Perry, P.A.M., Carhartt WIP, Maison Kitsune, Golden Goose, Isabel Marant, IRO, The Kooples, Victoria Victoria Beckham та інші. Також в pop-up можна придбати свічки, акустику Master & Dynamic, фотоапарати Polaroid і колекційні книги видавництв Assouline і Taschen.
Локація для запуску першого pop-up ЦУМу була обрана не випадково. Kooperativ — простір, де працюють, створюють, навчаються та розважаються. Присутність в Kooperativ дає можливість ЦУМу реалізувати емоційне та пам’ятне знайомство з аудиторією з IT і креативної індустрій, оцінити попит на представлені бренди та колекції.
Всі резиденти та гості спеціальних подій Kooperativ можуть цього літа придбати вподобані позиції в просторі pop-up корнера ЦУМу, а також на місці зробити додаткове замовлення на tsum.ua, яке буде безкоштовно доставлено у будь-яку точку України.
Читайте також: У Мельбурні з’явився мурал, який подібно до дерева поглинає вуглецеві викиди. Саме такої форми набула зовнішня реклама екологічно свідомої телекомунікаційної компанії Felix Mobile.