Наближається сезон відпусток, і, як завжди, Грінч не хоче брати участь у цьому. Не хвилюйтеся, цього року Підлий не вкраде Різдво. Натомість цього сезону він пропонує свою печеру в оренду мандрівникам на відпочинку.
Платформа оренди житла Vacasa і Dr. Seuss Enterprises об’єдналися, щоби створити захоплюючу, обмежену в часі подорож на північ від Who-ville. Бренди співпрацювали з креативним агентством Counsel, щоби створити придатну для життя версію знаменитої печери Грінча. Розташована «три тисячі футів угору, на березі гори Крампіт» (яка, очевидно, знаходиться на околиці Боулдера, штат Юта), гості можуть забронювати печеру Грінча на веб-сайті Vacasa з 3 грудня для проживання до різдвяних свят.
Вірно улюбленій розповіді доктора Сьюза, печера матиме всі деталі, які роблять домівку Грінча на горі Крампіт таким знаковим. Резиденція знаходиться в різьбленій вручну печері на узбіччі масивної кам’яної гори, і дизайнери прикрашають це багаторівневе лігво площею 5700 квадратних футів усім, що тільки може уявити шанувальник Грінча, наприклад, кухню, укомплектовану смаженими солодощами, Who-pudding і аварійний тайник Who-hash.
«Бренд Dr. Seuss — це розвага. Ми прагнемо створити унікальний досвід Сьюза, який оживить наших героїв та історії новими та інноваційними способами, — сказала Сьюзен Брандт, президент Dr. Seuss Enterprises. — Від надзвичайної кавоварки на кухні та справжнього пудингу Who до спеціального органу в музичній кімнаті. Ми сподіваємося, що ця печера допоможе навіть найприскіпливішим фанатам збільшити своє серце на три розміри, як це було у фіналі відомої історії».
Попри те, що бренди оренди на час відпустки мали певні проблеми протягом минулого року через Covid-19, ринок оренди розширився на 46 %, ніж за аналогічний період минулого року. Такі бренди, як Airbnb і Vacasa, користуються перевагами сплеску, пропонуючи безпечні, унікальні враження, які спонукають споживачів розглянути можливість подорожувати під час різдвяних інших свят.
«Vacasa — це двосторонній ринок, який пропонує наскрізне управління для власників будинків, тому це партнерство стало для нас дуже цікавим способом охопити обох наших клієнтів у цей святковий сезон», — каже Еллісон Лоурі, головний маркетинговий директор Vacasa.
«У нас була можливість співпрацювати з Dr. Seuss Enterprises, щоби дати шанувальникам Грінча можливість зануритися в побут улюбленого героя, а також створити історію, яка демонструє наш високий підхід до догляду за домом — навіть скептично налаштований містер Грінч довіряє нам піклування про свій будинок».
Читайте також:
LEGO запускає лінійку дерев’яних меблів, схожих на кубики конструктора