Прагнучи зберегти свій історичний рекорд продажів, Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку для свого нового спортивного купе.
Ставши першим виробником автомобілів за майже сторіччя, який перевершив General Motors, Toyota натискає на педаль газу у новій глобальній кампанії, рекламуючи свій спорткар GR86 2022 року.
Нова рекламна кампанія під назвою FasterClass вже стартувала і має на меті зобразити GR86 як передову, так і міжкультурну перспективу автомобілю. Ідея контролю полягає в тому, що новий автомобіль був «спроєктований ентузіастами для ентузіастів».
«FasterClass» створено трьома партнерами Toyota: Saatchi & Saatchi, Conill Advertising та Intertrend.
Saatchi & Saatchi, що базується в Румунії, створила серію роликів із зображеннями автогонщиків світового класу: Стефана Пападакіса, Фредріка Аасбо, Райана Турка, Кена Гуші та Хантера Тейлора.
Conill Advertising, що базується в США, підкреслила здатність GR86 безперебійно працювати на людних вулицях міста, а також представила, як вона називає, «міських професорів»: водіїв доставки, таксистів і фельдшерів — професії, які часто вимагають швидкої реакції за кермом і надійної техніки під капотом. Intertrend, інше американське агентство, схилилося до японської спадщини свого клієнта, включивши різноманітні теми аніме та манги.
Нова рекламна кампанія працюватиме на багатьох провідних платформах — Amazon, Bleacher Report, Hearst, NBC, Hulu, Reddit, YouTube, Motor Trend, Popular Mechanics, Twitch і TikTok, і це лише деякі з них.
«Повністю інтегрована кампанія GR86 була розроблена з урахуванням транскультурної масової аудиторії по всій Америці, — сказала Ліза Матераццо, віце-президент групи з маркетингу Toyota для Північної Америки. — Кампанії Toyota об’єднані через одну стратегічну, креативну ідею та медіа-план — і створюють цілісний маркетинговий підхід, що включає мультикультурний маркетинг і модель загального ринку».
Toyota дуже успішно розпочала 2022 рік. Минулого року вона стала першим виробником автомобілів за майже 100 років, який випередив General Motors у Сполучених Штатах. Toyota North America нещодавно оголосила, що її продажі в 2021 році зросли на 10% у 2021 році. А сьогодні її акції досягли 52-тижневого максимуму після того, як компанія оголосила про плани щодо свого нового програмного забезпечення для автономного водіння. Технологію під назвою «Arene» планують запустити до 2025 року.
Читайте також:
Viber дозволяє реагувати на повідомлення в особистих чатах і нагадує про інші зручні функції