• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку з новою кампанією FasterClass

5 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку з новою кампанією FasterClass
Share on FacebookShare on Twitter

Прагнучи зберегти свій історичний рекорд продажів, Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку для свого нового спортивного купе.

Ставши першим виробником автомобілів за майже сторіччя, який перевершив General Motors, Toyota натискає на педаль газу у новій глобальній кампанії, рекламуючи свій спорткар GR86 2022 року.

Нова рекламна кампанія під назвою FasterClass вже стартувала і має на меті зобразити GR86 як передову, так і міжкультурну перспективу автомобілю. Ідея контролю полягає в тому, що новий автомобіль був «спроєктований ентузіастами для ентузіастів».

«FasterClass» створено трьома партнерами Toyota: Saatchi & Saatchi, Conill Advertising та Intertrend.

Saatchi & Saatchi, що базується в Румунії, створила серію роликів із зображеннями автогонщиків світового класу: Стефана Пападакіса, Фредріка Аасбо, Райана Турка, Кена Гуші та Хантера Тейлора.

Conill Advertising, що базується в США, підкреслила здатність GR86 безперебійно працювати на людних вулицях міста, а також представила, як вона називає, «міських професорів»: водіїв доставки, таксистів і фельдшерів — професії, які часто вимагають швидкої реакції за кермом і надійної техніки під капотом. Intertrend, інше американське агентство, схилилося до японської спадщини свого клієнта, включивши різноманітні теми аніме та манги.

Нова рекламна кампанія працюватиме на багатьох провідних платформах — Amazon, Bleacher Report, Hearst, NBC, Hulu, Reddit, YouTube, Motor Trend, Popular Mechanics, Twitch і TikTok, і це лише деякі з них.

«Повністю інтегрована кампанія GR86 була розроблена з урахуванням транскультурної масової аудиторії по всій Америці, — сказала Ліза Матераццо, віце-президент групи з маркетингу Toyota для Північної Америки. — Кампанії Toyota об’єднані через одну стратегічну, креативну ідею та медіа-план — і створюють цілісний маркетинговий підхід, що включає мультикультурний маркетинг і модель загального ринку».

Toyota дуже успішно розпочала 2022 рік. Минулого року вона стала першим виробником автомобілів за майже 100 років, який випередив General Motors у Сполучених Штатах. Toyota North America нещодавно оголосила, що її продажі в 2021 році зросли на 10% у 2021 році. А сьогодні її акції досягли 52-тижневого максимуму після того, як компанія оголосила про плани щодо свого нового програмного забезпечення для автономного водіння. Технологію під назвою «Arene» планують запустити до 2025 року.

Джерело


Читайте також:

Viber дозволяє реагувати на повідомлення в особистих чатах і нагадує про інші зручні функції

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.