TikTok додає програмну платформу CreatorIQ як нового маркетингового партнера, що дозволяє клієнтам CreatorIQ планувати та проводити маркетингові кампанії для творців TikTok.
Клієнти CreatorIQ тепер бачитимуть показники творців і вмісту з TikTok Creator Marketplace на інформаційній панелі CreatorIQ. Бренди отримають доступ до первинної інформації TikTok щодо демографії аудиторії, тенденцій зростання та ефективності відео.
«Протягом останніх двох років TikTok став потужною платформою для творців, які ведуть культурну розмову для всього цифрового світу», — сказав Тім Совай, операційний директор CreatorIQ, у заяві про угоду. «Це партнерство дасть клієнтам CreatorIQ можливість поєднувати дані та аналітику TikTok від першої сторони з нашими надійними рішеннями для робочого процесу та вимірювання, щоб створювати дійсно ефективні кампанії на основі рентабельності інвестицій. На додаток, це вносить додаткові дані в наші зусилля з розробки та надання стандартизованих контрольних показників для всієї галузі».
До партнерства CreatorIQ мав доступ до колективу авторів і показників основної лінії, як-от облікові записи підписників і показники взаємодії, які допомагали клієнтам знаходити впливових осіб. Клієнти також можуть вручну вводити дані на інформаційну панель для відстеження авторів.
Охоплення TikTok і сила його впливових осіб стали очевидними за останній рік. Додаток для створення коротких відео надає понад 1 мільярд користувачів щомісяця. Популярні TikTokers можуть мати мільйони підписників, і бренди працювали над встановленням відносин, щоб залучити цю аудиторію. Але встановлення зв’язку з потрібним інфлюенсером забирає багато часу, грошей та даних. Інтеграція з TikTok має спростити клієнтам CreatorIQ знайти потрібну підгонку та налаштувати кампанії.
«Творці є джерелом життя нашої платформи, і ми постійно думаємо про нові способи, щоб полегшити їм зв’язок і співпрацю з брендами, — сказала Мелісса Янг, керівник відділу екосистемного партнерства TikTok. — Ми в захваті від інтеграції з елітною групою надійних партнерів, щоб допомогти брендам виявляти та працювати з різними творцями, які можуть поділитися своїм повідомленням автентичним способом».
Партнерство TikTok з’явилося після придбання CreatorIQ у вересні 2021 року Tribe Dynamics, платформи маркетингової аналітики впливу. Серед користувачів Creator IQ — Anheuser-Busch InBev, Airbnb, Calvin Klein, CVS, Dentsu, Disney, H&M, Sephora та Unilever.
«TikTok став ключовою платформою для брендів, які прагнуть долучитися до культури, — написав Гері Ореллана, старший віцепрезидент з маркетингу впливових факторів у Dentsu, Америка. — Можливість отримати доступ до TikTok Creator Marketplace через інформаційну панель CreatorIQ дозволяє нам максимізувати вплив наших зусиль щодо охоплення та управління нашими авторами, об’єднавши їх на різних платформах, надаючи в реальному часі дані першої сторони та підвищивши ефективність для наших клієнтів».
Читайте також:
TikTok обігнав Google як найбільш відвідуваний веб-сайт