Таїландська компанія Terragro Fertilizer створила вивіски для нової рекламної кампанії, яка, як стверджують, допоможе вберегти тайських рисових фермерів від прямих сонячних променів, коли вони працюють на своїх землях.
Кампанія під назвою Shelter signboards, створена Вундерманом Томпсоном, визнає, що понад 4,6 мільйона фермерів в Таїланді виснажливо працюють, щоб задовольнити світове споживання рису, оскільки Таїланд є третім за величиною експортером рису у світі.
Оскільки температура у вологому кліматі Таїланду може досягати 44,6°C, це становить небезпеку для здоров’я фермерів, оскільки вони працюють до 80 годин на тиждень. Щорічно реєструється 38 випадків смерті фермерів, які помирають лише від теплового удару.
Вивіска Shelter має на меті змінити це, оскільки її сітловідбивальна фарба відбиває прямі сонячні промені, забезпечуючи притулок фермерам під час роботи на полях. Принцип роботи простий: фермер надягає вивіску як ранець і працює без шкоди для здоров’я. Terragro Fertilizer, також відомий як Tra Mongkut, стверджує, що це зменшує тепло від палючого сонця на 3°C — 4°C.
«Таїланд є одним із провідних виробників рису та однією з домінуючих країн світу з виробництва продуктів харчування. Тайські фермери відіграють важливу роль у сільськогосподарському секторі, який довгий час був справжньою основою країни», — сказав Джаккрит Чарупонг, менеджер групи продуктів Tra Mongkut.
«Тому ми в Tra Mongkut прагнемо надавати ідеї та рішення, які надихнуть та дозволять тайським фермерам покращити життя, аби вони досягли здоровішого та більш стійкого варіанту праці в сільськогосподарській галузі Таїланду».
20 000 вивісок, надрукованих із повідомленнями вітаннями та вдячності за їхню важку працю, було роздано фермерам по всій країні. Відтоді уряд Таїланду приєднався до підтримки кампанії, виступаючи з цією ініціативою по всій країні та зосереджуючись більшу увагу на здоров’ї фермерів.
Читайте також:
Нова кампанія ретро-упаковок, що не розкладаються