• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Теорія мемів: як бренди можуть використовувати інтернет-культуру

26 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Теорія мемів: як бренди можуть використовувати інтернет-культуру
Share on FacebookShare on Twitter

Теорія мемів була вперше розроблена британським еволюційним біологом Richard Dawkins у його книзі 1976 року «Егоїстичний ген». Від грецького слова «mimieme», мем використовувався як іменник для опису вірусної ідеї та культурних явищ. Сьогодні цей термін викликає дещо інший образ.

Керівник соціальних мереж The Drum Amy Houston поспілкувався з Reddit, Twitch та the7stars про те, як бренди можуть і намагаються використовувати попкультуру та меми для кращого спілкування зі своєю аудиторією.

Теорія мемів: як бренди можуть використовувати інтернет-культуру

Обмін мемами — це цікавий спосіб спілкування з людьми. Багато брендів розглядають це як можливість взаємодіяти зі своєю аудиторією. Споживачі, швидше за все, поділяться веселим мемом, ніж будуть витрачати час на читання великих оголошень. А бренди можуть розповідати про себе через меми досить недорого, тому це не важка справа, так?

«Рідко користувач сприймає звичайну рекламу як “контент”, — каже Simon Friend, керівник Client Service в the7stars. — З іншого боку, меми, якщо їх правильно створювати, сприймаються як контент спочатку, а потім як реклама».

Бренди та меми

Бренди високої моди, такі як Gucci, за останні роки заробляють на маркетингу мемів. Для бренду, зануреного в престиж та традиції, це виявилося ефективним способом залучення аудиторії до соціальних мереж. «Креатив — це ключ до будь-якої успішної кампанії», — додає Friend.

Теорія мемів: як бренди можуть використовувати інтернет-культуру

Цього року на SuperBowl рекламодавці змагались за інтернет-корону, яку отримує той, хто має найбільшу кількість достойних мемів. А ролик, який запам’ятали всі був від Reddit. Це був нетрадиційний підхід до типових великобюджетних, кричущих рекламних роликів, які вплинули на культуру інтернет-спільнот.

За словами Rachel Weber Callaway, керівниці креативної стратегії KarmaLab, агентства креативних стратегій Reddit’s in house, у Reddit щомісяця проводиться внутрішня сесія, присвячена вивченню мемів та вірусного контенту, під назвою We Meme Business, щоб спробувати відповісти на запитання, наприклад, що робить мем універсальним та зрозумілим.

Створення мемів як маркетингова стратегія працює, тому що «ви використовуєте мову спільноти, для якої здійснюєте маркетинг, а не просто синхронізуєте їхні побажання та подаєте їм рекламу». — додає Callaway.

Для будь-якої стратегії соціальних медіа вам необхідно знати свою аудиторію і спілкуватися з нею своєю мовою, інакше це здаватиметься не щирим. «Dad Dancing» — це загальна риса, яку ви бачите серед брендів, коли вони «неправдиво намагаються говорити з аудиторією або заводити себе в культурний діалог», — говорить Adam Harris, глобальний керівник, студія партнерства з брендами в Twitch.

Аудиторія, яка використовує цифровий формат може «винюхувати корпоративне спілкування за кілометри, тому дозвольте вашим творчим колективам працювати з достатньою гнучкістю. Не будьте занадто жорсткими й не бійся бути трохи смішними» — додає Harris.

Це було те, на що орієнтувався the7Stars перед початком соціальної кампанії для репера Stormzy. Вони могли використовувати цікаві теми, пов’язувати їх із фрагментами пісень і, нарешті, співпрацювати з обліковим записом мемів Great British Meme, щоб додати останній чарівний штрих — гумор.

Поради

«Головне — довіряти креаторам — вони знають, що працює, і як краще вплести бренд у свої дописи». — зазначає Simon Friend, керівник Client Service в the7stars — «Зрештою, маркетологи не просто платять креаторам, щоб “зробити мем”, вони залучають свій досвід, судження та розуміння».

Гумор — це найважливіший компонент маркетингу мемів, якщо ви хочете, щоб ваша аудиторія відчувала себе частиною жарту. «Контент — перше, а оголошення — друге!» — робить висновок Friend.

Теорія мемів: як бренди можуть використовувати інтернет-культуру

«Ключ до використання попкультури полягає в тому, щоб мислити про попкультуру як про засіб, за допомогою якого ви передаєте свою рекламу». — додає Rachel Weber Callaway.

Отже, яка тактика не працює, коли справа стосується маркетингу мемів для брендів? «Якщо ваша аудиторія вже бачила мем скрізь, це дає вам набагато менше шансів прорватися. І, швидше за все, вас проігнорують», — говорить Callaway.

Меми не слід сприймати як простий вихід або швидкий шлях до «вірусного росту». Адже «розроблені для мас — рідко злітають. Натомість меми, які створені з урахуванням цільової аудиторії, і мають унікальність, яка набирає найбільшої сили — це принесе успіх», — підсумовує Rachel.

Меми веселі, креативні та мають потенціал для підвищення поінформованості про бренд у досить помітному масштабі. Ключ до маркетингу мемів полягає у знанні своєї аудиторії, прослуховуванні того, що вони хочуть, творчості та доданні такої необхідної окраси гумору.

Теорія мемів

Джерело


Читайте також:

У Гонконзі відкрили перший в світі музей мемів

Три уроки, які брендам варто засвоїти з культури мемів

Теги: брендымемипоради

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

7 порад щодо використання вашого профілю LinkedIn як веб-сайту особистого брендингу
Маркетинг і Комунікації

7 порад щодо використання вашого профілю LinkedIn як веб-сайту особистого брендингу

22 Грудня, 2021

За даними LinkedIn, платформа налічує 800 мільйонів користувачів у більш ніж 200 країнах і територіях по всьому світу. Це дім для керівників компаній, підприємців і роботодавців, щоб спілкуватися, співпрацювати, залучати та ділитися своїми ідеями в певній галузі. Alexander...

Читати даліDetails

Чого Netflix може навчити творців щодо використання свого бренду

Giphy представляє найпопулярніші gif-файли року

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.