• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Соціальна комерція зросте в 3 рази швидше, ніж електронна

12 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Соціальна комерція зросте в 3 рази швидше, ніж електронна
Share on FacebookShare on Twitter

Очікується, що глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме втричі швидше, ніж традиційна електронна комерція, з 492 мільярдів доларів у 2021 році до 1,2 трильйона доларів до 2025 року, йдеться у новому звіті Accenture під назвою «Чому шопінг налаштований на соціальну революцію».

Соціальна комерція, яку у звіті Accenture визначає як інтеграцію соціального досвіду та транзакцій електронної комерції в єдиний шлях до покупки, що забезпечується платформою, має стати більшим пріоритетом для брендів і роздрібних продавців, оскільки споживачі проводять більше часу на платформах соціальних мереж для новин, розваг та спілкування.

«Постійне зростання часу, проведеного в соціальних мережах, свідчить про те, наскільки важливі ці платформи в нашому повсякденному житті. Вони змінюють спосіб купівлі та продажу, що надає платформам і брендам нові можливості для взаємодії з користувачами та потоків доходу», — Робін Мердок, компанія Accenture лідирує в індустрії програмного забезпечення та платформ.

Зростання відбудеться за рахунок покоління Z і міленіалів

Як і очікувалося, зростання соціальної комерції буде відбуватися за рахунок покоління Z і міленіалів, які є вихідцями з цифрових технологій. У той час як до 2025 року міленіали становитимуть 33% ринку соціальної комерції, витрати покоління Z на космос зростатимуть швидше. У звіті також встановлено, що одяг (18%), побутова електроніка (13%) і предмети декору для дому (7%) становитимуть найбільшу кількість покупок у всьому світі, а продажі свіжих продуктів і закусок (13%) майже виключно в Китаї.

Однак довіра до соціальної комерції залишається високою перешкодою для входу, оскільки половина опитаних користувачів соціальних мереж стурбована тим, що такі покупки не будуть належним чином захищені або відшкодовані — подібна проблема, коли з’явилася електронна комерція. Розрив у довірі говорить про те, що брендам, платформам і роздрібним торговцям ще потрібно попрацювати, щоб пом’якшити занепокоєння клієнтів і отримати вигоду з інтересу до соціальних покупок.

Платформи взяли на себе провідну роль у соціальній комерції: Facebook і Instagram, Snapchat і TikTok запровадили функції покупок і партнерські відносини, спрямовані на підвищення популярності брендів і споживачів. Подібним чином Walmart уклав кілька партнерських відносин, продовжуючи нарощувати свої можливості соціальної торгівлі.

Джерело


Читайте також:

«Культура скасування» не хвилює більшість брендів

Теги: електронна комерціямаркетингтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.