Очікується, що глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме втричі швидше, ніж традиційна електронна комерція, з 492 мільярдів доларів у 2021 році до 1,2 трильйона доларів до 2025 року, йдеться у новому звіті Accenture під назвою «Чому шопінг налаштований на соціальну революцію».
Соціальна комерція, яку у звіті Accenture визначає як інтеграцію соціального досвіду та транзакцій електронної комерції в єдиний шлях до покупки, що забезпечується платформою, має стати більшим пріоритетом для брендів і роздрібних продавців, оскільки споживачі проводять більше часу на платформах соціальних мереж для новин, розваг та спілкування.
«Постійне зростання часу, проведеного в соціальних мережах, свідчить про те, наскільки важливі ці платформи в нашому повсякденному житті. Вони змінюють спосіб купівлі та продажу, що надає платформам і брендам нові можливості для взаємодії з користувачами та потоків доходу», — Робін Мердок, компанія Accenture лідирує в індустрії програмного забезпечення та платформ.
Зростання відбудеться за рахунок покоління Z і міленіалів
Як і очікувалося, зростання соціальної комерції буде відбуватися за рахунок покоління Z і міленіалів, які є вихідцями з цифрових технологій. У той час як до 2025 року міленіали становитимуть 33% ринку соціальної комерції, витрати покоління Z на космос зростатимуть швидше. У звіті також встановлено, що одяг (18%), побутова електроніка (13%) і предмети декору для дому (7%) становитимуть найбільшу кількість покупок у всьому світі, а продажі свіжих продуктів і закусок (13%) майже виключно в Китаї.
Однак довіра до соціальної комерції залишається високою перешкодою для входу, оскільки половина опитаних користувачів соціальних мереж стурбована тим, що такі покупки не будуть належним чином захищені або відшкодовані — подібна проблема, коли з’явилася електронна комерція. Розрив у довірі говорить про те, що брендам, платформам і роздрібним торговцям ще потрібно попрацювати, щоб пом’якшити занепокоєння клієнтів і отримати вигоду з інтересу до соціальних покупок.
Платформи взяли на себе провідну роль у соціальній комерції: Facebook і Instagram, Snapchat і TikTok запровадили функції покупок і партнерські відносини, спрямовані на підвищення популярності брендів і споживачів. Подібним чином Walmart уклав кілька партнерських відносин, продовжуючи нарощувати свої можливості соціальної торгівлі.
Читайте також:
«Культура скасування» не хвилює більшість брендів