• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Соціальна комерція зросте в 3 рази швидше, ніж електронна

12 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Соціальна комерція зросте в 3 рази швидше, ніж електронна
Share on FacebookShare on Twitter

Очікується, що глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме втричі швидше, ніж традиційна електронна комерція, з 492 мільярдів доларів у 2021 році до 1,2 трильйона доларів до 2025 року, йдеться у новому звіті Accenture під назвою «Чому шопінг налаштований на соціальну революцію».

Соціальна комерція, яку у звіті Accenture визначає як інтеграцію соціального досвіду та транзакцій електронної комерції в єдиний шлях до покупки, що забезпечується платформою, має стати більшим пріоритетом для брендів і роздрібних продавців, оскільки споживачі проводять більше часу на платформах соціальних мереж для новин, розваг та спілкування.

«Постійне зростання часу, проведеного в соціальних мережах, свідчить про те, наскільки важливі ці платформи в нашому повсякденному житті. Вони змінюють спосіб купівлі та продажу, що надає платформам і брендам нові можливості для взаємодії з користувачами та потоків доходу», — Робін Мердок, компанія Accenture лідирує в індустрії програмного забезпечення та платформ.

Зростання відбудеться за рахунок покоління Z і міленіалів

Як і очікувалося, зростання соціальної комерції буде відбуватися за рахунок покоління Z і міленіалів, які є вихідцями з цифрових технологій. У той час як до 2025 року міленіали становитимуть 33% ринку соціальної комерції, витрати покоління Z на космос зростатимуть швидше. У звіті також встановлено, що одяг (18%), побутова електроніка (13%) і предмети декору для дому (7%) становитимуть найбільшу кількість покупок у всьому світі, а продажі свіжих продуктів і закусок (13%) майже виключно в Китаї.

Однак довіра до соціальної комерції залишається високою перешкодою для входу, оскільки половина опитаних користувачів соціальних мереж стурбована тим, що такі покупки не будуть належним чином захищені або відшкодовані — подібна проблема, коли з’явилася електронна комерція. Розрив у довірі говорить про те, що брендам, платформам і роздрібним торговцям ще потрібно попрацювати, щоб пом’якшити занепокоєння клієнтів і отримати вигоду з інтересу до соціальних покупок.

Платформи взяли на себе провідну роль у соціальній комерції: Facebook і Instagram, Snapchat і TikTok запровадили функції покупок і партнерські відносини, спрямовані на підвищення популярності брендів і споживачів. Подібним чином Walmart уклав кілька партнерських відносин, продовжуючи нарощувати свої можливості соціальної торгівлі.

Джерело


Читайте також:

«Культура скасування» не хвилює більшість брендів

Теги: електронна комерціямаркетингтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.