Згідно з результатами міжнародних досліджень, проведених Snap Inc. та Alter Agents, люди демонструють високий рівень занурення під час роботи з доповненою реальністю.
Snap в електронному листі зазначили: «Коли ми говоримо про „занурення“, ми маємо на увазі неврологічний стан, заснований на відносному рівні уваги та емоційного зв’язку людини. Коли люди сильно занурені, вони приділяють увагу, емоційно заангажовані та активно запам’ятовують інформацію. Інакше кажучи, вони „в зоні“, і досвід резонує з ними на фундаментальному рівні — настільки, що він може передбачити майбутню поведінку».
Учасників дослідження попросили використовувати певні медіа-платформи та дивитися онлайн-відео в рандомізованому порядку, а рівень їхнього занурення розраховували шляхом вимірювання мінливості їхнього серцевого ритму за допомогою розумного годинника.
Платформа нейронауки від Immersion дозволила Snap and Alter Agents відображати чіткі моделі частоти серцевих скорочень, що вказують на те, що учасник перебуває в стані занурення, і перевести його в шкалу від 0 до 100.
Дослідження показало, що середні бали за індексом занурення були вищими за галузеві контрольні показники для категорії розваг, яка включала 350 вражень у кіно, іграх, музиці, спорті та телебаченні.
Snap сказали, що дослідження показало, що AR в Snapchat була в 1,7 раза більш захоплюючою, ніж на інших платформах, додавши: «Оскільки ми знаємо, що люди, які мають більш захоплюючий досвід роботи з частиною контенту, швидше за все, згадають та вживають заходів пізніше, Доповнена реальність — це прекрасна можливість для маркетологів і рекламодавців зацікавити свою аудиторію».
Учасники, які брали участь у доповненій реальності на Snapchat, отримали середній бал за індексом занурення 73, у порівнянні з середнім показником 43 у групі однолітків.
Snap зробили висновок: «Зрозуміло, що реклама орієнтовна на дуже занурених та уважних людей демонструє позитивні наслідки для ефективності реклами. Ці результати дослідження є значущими для рекламодавців, які планують кампанії, і є точкою диференціації Snapchat у порівнянні з іншими платформами. Це дослідження показує, що формати Snapchat і AR, включаючи наші об’єктиви та фільтри, дають маркетологам можливість розмістити рекламу окремим особам, поки вони знаходяться в найбільш зануреному стані. В результаті ця реклама має більше шансів бути відкликаною користувачем і стимулювати майбутні дії цього користувача».
Фото на головній: Alexander Shatov
Читайте також:
Перші окуляри доповненої реальності від компанії Snap стали амбіційним, непрактичним початком