• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Snap, Alter Agents вивчають, як люди занурені у світ AR

4 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Snap, Alter Agents вивчають, як люди занурені у світ AR
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з результатами міжнародних досліджень, проведених Snap Inc. та Alter Agents, люди демонструють високий рівень занурення під час роботи з доповненою реальністю.

Snap в електронному листі зазначили: «Коли ми говоримо про „занурення“, ми маємо на увазі неврологічний стан, заснований на відносному рівні уваги та емоційного зв’язку людини. Коли люди сильно занурені, вони приділяють увагу, емоційно заангажовані та активно запам’ятовують інформацію. Інакше кажучи, вони „в зоні“, і досвід резонує з ними на фундаментальному рівні — настільки, що він може передбачити майбутню поведінку».

Snap, Alter Agents вивчають, як люди занурені у світ AR

Учасників дослідження попросили використовувати певні медіа-платформи та дивитися онлайн-відео в рандомізованому порядку, а рівень їхнього занурення розраховували шляхом вимірювання мінливості їхнього серцевого ритму за допомогою розумного годинника.

Платформа нейронауки від Immersion дозволила Snap and Alter Agents відображати чіткі моделі частоти серцевих скорочень, що вказують на те, що учасник перебуває в стані занурення, і перевести його в шкалу від 0 до 100.

Дослідження показало, що середні бали за індексом занурення були вищими за галузеві контрольні показники для категорії розваг, яка включала 350 вражень у кіно, іграх, музиці, спорті та телебаченні.

Snap сказали, що дослідження показало, що AR в Snapchat була в 1,7 раза більш захоплюючою, ніж на інших платформах, додавши: «Оскільки ми знаємо, що люди, які мають більш захоплюючий досвід роботи з частиною контенту, швидше за все, згадають та вживають заходів пізніше, Доповнена реальність — це прекрасна можливість для маркетологів і рекламодавців зацікавити свою аудиторію».

Учасники, які брали участь у доповненій реальності на Snapchat, отримали середній бал за індексом занурення 73, у порівнянні з середнім показником 43 у групі однолітків.

Snap зробили висновок: «Зрозуміло, що реклама орієнтовна на дуже занурених та уважних людей демонструє позитивні наслідки для ефективності реклами. Ці результати дослідження є значущими для рекламодавців, які планують кампанії, і є точкою диференціації Snapchat у порівнянні з іншими платформами. Це дослідження показує, що формати Snapchat і AR, включаючи наші об’єктиви та фільтри, дають маркетологам можливість розмістити рекламу окремим особам, поки вони знаходяться в найбільш зануреному стані. В результаті ця реклама має більше шансів бути відкликаною користувачем і стимулювати майбутні дії цього користувача».

Джерело

Фото на головній: Alexander Shatov


Читайте також:

Перші окуляри доповненої реальності від компанії Snap стали амбіційним, непрактичним початком

Теги: маркетинг і комунікаціїновинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.