У міру того, як час, витрачений на перегляд потокових сервісів, зріс під час пандемії, так і кількість грошей, яку різні платформи витрачали на телевізійні ролики, щоб продати себе потенційним новим користувачам, теж зросла.
Раніше Adweek розглядав, як найбільші потокові сервіси складаються з точки зору передплатників, але скільки вони витрачають на рекламу, щоб розширити свою базу?
Згідно з даними iSpot.tv, найбільшим рекламодавцем потокової передачі за оцінками витрат на національну телевізійну рекламу у 2021 році (до 30 листопада) була не платформа SVOD або AVOD, а віртуальний стример MVPD: DirecTV Stream, який витратив 155,8 мільйона доларів на національне телебачення. Disney+ був № 2 з оцінкою 133 мільйонів доларів США на національне телебачення, за ним йдуть Apple TV+ (127,1 мільйона доларів), Amazon Prime Video (113,9 мільйона доларів), Hulu (73,2 мільйона доларів) і новий стример Discovery+ (44,8 мільйона доларів).
Netflix, найбільший у світі потоковий сервіс, посів сьоме місце з 38,2 млн доларів, за ним йдуть Paramount+ (36,6 млн доларів), HBO Max (31,2 млн доларів) і YouTube TV (28,8 млн доларів).
Однак рейтинги суттєво змінюються, якщо дивитися на оцінювальну цінність національних телевізійних медіа, показник iSpot.tv, який впливає на оцінку вартості рекламних роликів, що запускаються в мережах материнської компанії стримера, як-от Discovery або ViacomCBS.
Discovery+ стрибає на перше місце в оцінювальному національному рейтингу вартості телекомпаній на 2021 рік з оцінкою у 274,8 мільйона доларів. Paramount+ займає друге місце зі 142,3 мільйона доларів, багато в чому завдяки всім рекламним роликам Paramount+, які транслювали CBS під час лютневого Суперкубка. Disney+ посів третє місце зі 126,3 мільйона доларів, за ним йдуть Hulu (68,8 мільйона доларів) і Peacock (54,3 мільйона доларів).
Замикають десятку найкращих за оцінкою вартості національних телевізійних медіа на 2021 рік Fox Nation (44,7 мільйона доларів), ESPN+ (33,0 мільйона доларів), AMC+ (27,8 мільйона доларів), NCAA March Madness Live (17,2 мільйона доларів) і HBO Max (15,1 мільйона доларів).
Що стосується найпопулярнішої індивідуальної реклами потокових сервісів за оцінками національних телевізійних витрат, DirecTV Stream був № 1 зі своїм роликом «Get Your TV Together: Wonder», який приніс 111,4 мільйона доларів.
Ролик є центральним елементом далекосяжної першої кампанії DirecTV Stream, яка розпочалася на початку цього року і продовжить розгортатися у 2022 році. DirecTV також займає 2 і 3 місця з найдорожчих роликів із «Get Your TV Together: Quiet Please» вартістю 22,8 мільйона доларів і «Get Your TV Together: The One» у 21,4 мільйона доларів.
Amazon Prime Video витратив 18,5 мільйона доларів на рекламу Coming 2 America, а ролик Medieval Replay на Amazon Fire TV коштував 18,5 мільйона доларів.
Але якщо подивитися на перші місця за цінністю національних телевізійних медіа, Discovery+ мав чотири з п’яти кращих місць, а його рекламний ролик «Колекція розваг із реального життя» було оцінено приблизно в 18,5 мільйонів доларів.
NCAA March Madness Live займала 2-е місце з реклами баскетбольного турніру NCAA 2021 року за допомогою «Miracle», витративши 17,2 мільйона доларів.
Читайте також:
81% маркетологів вважають, що цінності бренду впливають на купівлю реклами