Компанія Sitronics, системний інтегратор з 20-річною IT-експертизою на українському ринку, стала Seeton. Таким чином компанія визначила головною метою ІТ-трансформацію бізнесу та держави у процесі цифровізації. Це прагнення підкріплене змінами в бізнес-стратегії, місії та цінностях компанії, які призвели до ребрендингу та відбилися на візуальному стилі, айдентиці та назві. Весь шлях опрацювання філософії бренду Seeton пройшов разом з агентством Solutions for People, яке спеціалізується на комплексній побудові брендів та входить до групи компаній One Philosophy.
Компанія Seeton відтепер не тільки автоматизує бізнес-процеси в телекомі, але й поглиблює експертизу в енергетиці, агробізнесі, ритейлі, банківській та промисловій сферах, а також посилює співпрацю з державним сектором, розвиває напрями ІТ-консалтингу, бізнес-аналітики та інформаційної безпеки. Тепер бренд Seeton буде представлений на міжнародному ринку, оскільки стратегія компанії передбачає розвиток у регіоні Східної Європи та Кавказу. В Азербайджані вже відкрито закордонну філію.
У новій назві Seeton поєднується гра двох слів: «see» — бачити потреби клієнтів і «tone» — задавати тон на ринку. Місія компанії відображає її стратегію: допомагати бізнесу та суспільству трансформуватися через силу технологій.
В основі бренду — люди, які створюють цифрові рішення та люди, для яких працюють компанії-клієнти. Компанія актуалізувала також свої принципи та цінності, серед яких: професіоналізм, ефективність, креативність, розвиток, довіра та співпраця.
Дизайн бренду — лаконічний та життєствердний. Поєднання жовтого та бірюзового кольорів виділяє компанію серед інших на ринку IT. В оновленій айдентиці Seeton підкреслені динамічність та надійність завдяки використанню в дизайні кількох варіантів градієнта. Ключовим елементом бренду стала виразна літера «e» — відсилання на глобальні цифрові тренди: e-democracy, e-governance та e-сommerce.
«Оновлений Seeton залишається надійним партнером, для якого побудова довіри та високий рівень сервісу для клієнта завжди є пріоритетним. Наше завдання — працювати у сфері цифрових рішень, тримаючи у фокусі довгостроковий результат та щодня спрощуючи життя клієнтів — кінцевих споживачів наших клієнтів у сферах держави, телекомунікацій, агарного сектора, енергетики, ритейлу та інших. Ми раді, що процес трансформації бренду пройшли разом із надійним партнером Solutions for People, що дозволило зробити це швидко, якісно та реалізувати правильну комунікацію на всіх рівнях», — зазначив Богдан Хорощак, директор компанії Seeton.
Читати також:
Яка різниця між дизайном логотипу та брендингом?