Спільний проект платформи відкритих інновацій Reactor.ua і креативного агентства TABASCO зі створення SaaS-рішення, яке полегшить створення професійних пітчдек-презентацій, переходить у фазу реалізації. Мета ініціативи — запропонувати доступне і професійне рішення для швидкого і зручного формування якісних презентаційних матеріалів, які полегшать стартапам і технологічним командам комунікацію з потенційними інвесторами та клієнтами.
Для розробки універсального пітчдеку партнер проєкту — компанія Wantent провела нейромаркетингове дослідження з метою виявити найбільш зручну смислову форму та дизайн. Респондентами проєкту стали фонди, стартапи, венчурні інвестори з України та інших країн.
Деякі результати дослідження здивували креаторів. Виявилося, що цільова аудиторія в основному ігнорує тонкощі оформлення: макет, кольори, оригінальність підходу та інші дизайнерські характеристики не грають практично ніякої ролі для пітчдеку.
Особливо важливими є саме смислові блоки та структура. Дві базові речі, які максимально важливі — лаконічність підходу та простота подачі; що, втім, не дивно для світу, переобтяженого інформацією.
«Висновки дослідження цілком логічні, хоч і не цілком комплементарні для креативу: тільки структура, тільки суть. Дизайн повинен бути скоріше непомітним, ніж яскравим», — коментує Олександр Смірнов, співзасновник і креативний директор Tabascо.
«Ключову цінність для інвесторів і фондів грає логіка подачі інформації та її повнота відповідно до того, на якій стадії перебуває стартап, — зазначає Олексій Шалденко, СЕО Wantent. — Інвестори акцентували увагу на важливості відображення якісного Roadmap з метою розуміння етапів і стратегії розвитку компанії. Шаблон пітчдеку однозначно стане помічником для команд і дасть розуміння того, що інвестор очікує побачити та як найбільш якісно підготувати інформацію про проєкт для досягнення успіху».
Ось як виглядає найзручніший універсальний пітчдек:
«Можна бути найкрутішим стартапом у технології, ідеї, клієнтському досвіді та команді, але якщо ви не маєте зрозумілого для інвестора пітчдеку й вас немає на топових інвесторських маркетплейсах, то, швидшеза все, ваш результат буде невисокий, — говорить засновник платформи Reactor.ua Євген Саранцов. — Ми як платформа поставили такий виклик креативному агентству TABASCO і отримали відмінний результат. Команди вже роблять за допомогою шаблону свої перші пітчдеки, з якими будуть працювати фонди, які взяли участь у дослідженні. Сподіваємося, що це рішення буде сприяти розвитку інвестиційного ринку в Україні».
Фото в заголовку: Метью Осборн, https://unsplash.com/
Читайте також:
У Києві ЛУН Місто запустили інтерактивну карту забудови