• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

PUMA презентує FOREVER FASTER

4 Вересня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
PUMA презентує FOREVER FASTER
Share on FacebookShare on Twitter

PUMA офіційно запустила свою нову бренд-платформу Forever Faster (Завжди Швидше). Маючи за мету стати Найшвидшим Спортивним Брендом у світі, Forever Faster стане об’єктом повномасштабної глобальної мультимедійної маркетингової кампанії, одним з елементів якої являється рекламний ролик, у якому беруть участь деякі з найуспішніших світових зірок спорту.

Forever Faster  зосереджує увагу на видатних спортсменах, які стали саме такими завдяки своїм спортивним успіхам та особистим рисам. Найшвидшу людину планети – Усейна Болта представлено у рекламному ролику Forever Faster разом із культовими футболістами Маріо Балотеллі, Серхіо Агуеро, Мартою Віейра да Сілва; гравцями у гольф Рікі Фаулером та Лексі Томпсон; а також командою Формули 1 Scuderia Ferrari. У рекламному ролику ці спортсмени та спортсменки кидають виклик традиціям та йдуть на ризик, демонструючи рішучість, сміливість, впевненість та задоволення.

Концепція Forever Faster  поєднує у собі захват від перемоги, вихваляння своєю першістю, а також задоволення від самореалізації. Проте, у ній також присутні такі моральні цінності, які виходять за межі маркетингової кампанії. Forever Faster  відображає прагнення швидко визначати дизайн продукції та можливості її удосконалення, тенденції та стиль, а також більш енергійно виводити її на ринок. Більше того, Forever Faster  являється не тільки  бренд-платформою, а й відображає менталітет компанії.

 

«Forever Faster  (Завжди Швидше) покликана нагадати людям про те, що бренд PUMA є і надалі буде найшвидшим спортивним брендом у світі.», зазначив Адам Петрик, Директор з міжнародного маркетингу головного офісу PUMA. «Ми завжди були відомі як бренд, що готовий до ризику, і ця позиція залишиться без змін; кампанія Forever Faster  чітко це відображує. Саме це змінить наш підхід до дизайну продукції та інновацій, а також до того, як ми продаємо наш бренд».

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.