Publicis Groupe Ukraine продовжує реформувати свою структуру від звичної холдингової компанії до платформи, що допомагає клієнтам відповідати на виклики й задачі, що стоять перед їх бізнесами.
Протягом двох років команда Publicis Groupe Ukraine займається централізацією спеціалізованих експертиз для усіх медіаагенцій групи на основі мережевого підходу Publicis Media Exchange. Це вирішує одразу дві важливі задачі бізнесу, адже дозволяє приваблювати у команду професіоналів високого рівня й масштабувати їх талант і зусилля для усіх клієнтів, які при цьому отримують індивідуальні пропозиції.
У продовження, Publicis Groupe Ukraine об’єднує усі чинні медійні напрямки по роботі з контентом у єдину практику — Content. Відтепер команда Content разом зі своєю лідеркою Ольгою Бузуновою сконцентрується на посиленні роботи з контентом на усіх етапах consumer journey.
«Це рішення назрівало давно, адже створення такої об’єднаної практики відповідає актуальним викликам ринку. За умов, коли звичне розуміння функцій креативу, медіа та перформансу постійно змінюється, а межі між ними стираються, ми почали так само змінювати традиційні підходи у групі. Ми об’єднали медійні практики та експертизи Publicis Groupe Ukraine так, щоб оптимізувати внутрішні процеси взаємодії між спеціалістами та агенціями. А тепер у межах практики Content сконцентрували таланти, що працюють із контентом у різних медіа, й посилили їх функціонал перформанс-інструментами. Адже брендований контент набуває все більшого значення у комунікаціях», — прокоментувала створення практики Алла Малиновська, Chief Media Officer, Publicis Groupe Ukraine.
Ольга Бузунова має понад 18 років досвіду у комунікаціях, більшість з яких працювала на управлінських посадах в агентському бізнесі, пов’язаному з контентом. У її портфоліо — проєкти із великими міжнародними клієнтами та локальними бізнесами. Вона також курувала комунікації та маркетинг на боці клієнта.
«Протягом своєї кар’єри я постійно ставлю перед собою виклики й намагаюсь змінюватись. Це допомагає бути в тонусі та розвиватись разом зі світом. Я рада, що маю таку об’ємну задачу, адже, безумовно, контент є основою будь-яких комунікацій. Тож я впевнена, що завдяки команді та підтримці лідерів групи, нам вдасться вдосконалити й посилити продукт, який ми пропонуємо клієнтам», — додала Ольга Бузунова, керівниця Content practice, Publicis Groupe Ukraine.
«Я переконаний, що успіх бізнесу залежить, перш за все, від талантів, тож мені дуже приємно вітати Олю в нашій команді. Її досвід, ідеї та енергія допоможуть Publicis Groupe зробити наступний крок у розвитку свого продукту», — резюмував Енвєр Кікава, CEO, Publicis Groupe Ukraine.
Читайте також:
Витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154%