Компанія Procter & Gamble (NYSE: PG) презентувала низку інноваційних розробок під час Міжнародної виставки побутової електроніки CES (Consumer Electronics Show) 2022, яка проходила в Лас-Вегасі з 5 по 8 січня. У віртуальній лабораторії P&G LifeLab такі знакові бренди компанії як Gillette, Oral-B, Crest і Tide продемонстрували рішення, які мають на меті змінити повсякденну рутину споживачів — від гоління і до прання одягу, а також сприяти створенню більш стійкого майбутнього.
Ще минулого року Procter & Gamble оголосила про свій намір взяти участь у CES 2022 у цифровому форматі. Компанія запросила всіх відвідувачів виставки, у тому числі — незареєстрованих на CES 2022, до своєї віртуальної лабораторії, організованої на сайті PGLifeLab. com. У цьому віртуальному просторі всі охочі мали змогу поспілкуватися наживо з експертами компанії P&G і ознайомитися з новинками компанії, серед яких:
Станок для гоління з підігрівом GilletteLabs Bugatti Special Edition, перший у світі станок з підігрівом, розроблений разом із легендою автомобільного світу, а також станок GilletteLabs з відлущувальною смужкою, яка видаляє частинки бруду зі шкіри перед дотиком леза; це дає змогу поєднати догляд за шкірою та процес гоління і забезпечує першокласний досвід останнього.
Виробник засобів для догляду за ротовою порожниною Oral Care презентував Oral-B Series 4 і 5 — розумні зубні щітки, які допомагають краще дбати про здоров’я ротової порожнини. Також бренд продемонстрував зубну щітку Oral-B iO 10 — наступний крок в еволюції чищення зубів та догляду за ротовою порожниною преміум-класу.
Виробник прального порошку Tide невпинно працює над зменшенням впливу прання на навколишнє середовище й на наше майбутнє. Бренд презентував перший космічний пральний порошок Tide Infinity, який повністю розкладається і спеціально призначений для використання у космосі. Цей порошок будуть використовувати астронавти на Міжнародній космічній станції уже цього року.
•Також на CES повернулася платформа P&G Beauty з віртуальною програмою BeautySPHERE: це захоплива подорож крізь «Відповідальну красу» — віртуальну платформу P&G Beauty.
Для відвідувачів лабораторії LifeLab також доступні ігри, в яких можна поборотися з карієсовими монстрами і врятувати Зубополіс, або покататися на сноуборді, який ковзає, як станок з підігрівом від GilletteLabs за допомогою запатентованої технології FlexDisc™.
«У Procter & Gamble ми постійно рухаємося в бік інновацій, які покращують життя споживачів у всьому світі, — каже Головний бренд-директор P&G Марк Прітчард. — Ми раді повернутись на CES у віртуальному форматі та продемонструвати багато нових продуктів, на створення яких нас надихнули наші споживачі. У переліку новинок P&G — також інноваційні рішення, які допомагають вирішувати багато нагальних проблем, таких як, наприклад, сталий розвиток довкілля».
Читайте також:
Pringles повертається в Суперкубок п’ятий рік поспіль