Оновлення бренду починається цього тижня на телебаченні, VOD, онлайн-відео, соціальних мережах та ООН під назвою Mind Popping. Це нове позиціонування розроблялося вже два роки, націлено на все унікальне та приголомшливе в Pringles, включаючи їх форму, здатність до штабелювання та єдине у своєму роді зберігання банок.
«Pringles — один із найвідоміших брендів у світі, тому отримати можливість запустити першу глобальну платформу для них за понад 25 років було справжньою привілеєм, — каже Лаура Джордан Бамбах, президент і головний креативний директор Grey. — Зараз ми дуже раді продовжити співпрацю з усіма нашими партнерами в Kellogg’s і побачити, як концепція Mind Popping росте та розвивається на різних ринках і проєктах у 2022 році й далі».
Тим часом Стівен Дагган, керівник бренду з активації Pringles, сказав: «Ми дуже раді запуску Mind Popping і розглядаємо це як крокову зміну не тільки для бренду, але й для категорії. Такі впровадження допомагають нам додавати інновації в продукти, маркетинг і роздрібну торгівлю — що більш важливо, Mind Popping викличе у наших споживачів грайливу цікавість, як це може зробити тільки Pringles».
Крістофер Лефам та Аарон МакГурк, креативні директори Global Group у Grey, додали: «Коли ми досліджували Pringles, то почали відкривати історії та факти, які вразили нас. Той факт, що відомий автор наукової фантастики винайшов свою пекарню, а Всесвіт має форму чипсів Pringles, наштовхнуло нас на думку про Mind Popping. Адже те, що виглядає як прості картопляні чипси, насправді набагато більше».
Окрім відеореклами, очікуйте на п’ятихвилинне світлове шоу Mind Popping, створене експериментальним агентством Onepointfive у Lee Valley VeloPark. У ньому будуть анімації та контент, зроблений впливовими людьми, включно з Ollie.
Читайте також:
Офіційний акаунт України в Instagram та студія FFFACE.ME запустили флешмоб #inlovewithU