Портал Rotten Tomatoes продовжує прагнути перерости у щось суттєво більше, ніж його «томатометр» — рейтинги фільмів, серіалів і ТВ-шоу.
Починаючи з 11 травня, портал, який належить Fandango від NBCUniversal, розширює свою сферу розваг завдяки запуску The Rotten Tomatoes Channel. Це стрімінговий сервіс, який спочатку дебютує на каналі The Roku. ПотімThe Rotten Tomatoes Channel з’явиться на платформі NBCU Peacock та в компанії Xumo, що належить Comcast, а згодом — в інших інтернет-провайдерів платного телебачення, повідомляє Fandango.
Перший відеоканал цілодобово транслюватиме близько 100 годин преміум-програм, вибраних із постійних або оригінальних шоу RT.
З запуском каналу Fandango хоче розширити охоплення аудиторії та одночасно стимулювати зростання продажу квитків у кіно, діджитал-продажів та прокату.
Серед шоу, які транслюватимуться на каналі:
- «Зворотний відлік» — шоу, в якому обговорюють найкращі майбутні фільми та шоу, обраних з «томатометра» та учасниками дискусії;
- «Сейф» — ностальгічний погляд на зіркові інтерв’ю, спілкування на червоній килимовій доріжці, ігри та інше з архівів Rotten Tomatoes;
- Trailer Reloaded — програма, що оприлюднює фільми та шоу з великої колекцієї трейлерів;
- Rotten Tomatoes Essentials — огляд фільмів, шоу, зірок та режисерів, які впливали на зміну жанрів та епох.
Fandango придбав Rotten Tomatoes у 2016 році у Warner Bros., який при цьому зберігає 25% акцій порталу.
В останні роки Rotten Tomatoes піддавалися жорсткій критиці через відсутність різноманітності поглядів, які портал використовує для складання балів рейтингів. Сьогодні керівницітво порталу серйозно переглядає рейтингову політику.