• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Share on FacebookShare on Twitter

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial Fashion», ініційована компаніями Visa та ПриватБанк, отримала нове продовження — цього разу на фестивалі «Книжковий Арсенал» у Києві.

Кампанія отримала поетичну назву — «Поезія фінансової моди», адже саме в поезії ми знаходимо мову, здатну говорити про складне — просто, про буденне — красиво. У креативній реалізації від Havas Engage цей проєкт показує, що банкінг теж може бути таким: легким, інтуїтивним, емоційним.

«Фінансова грамотність є основою нашої стабільності та впевненості, а фінансова культура забезпечує економічний розвиток країни. І як поезія формує чутливість до слова, так і преміальні фінансові сервіси формують чутливість до власних рішень. Партнерство з Книжковим Арсеналом — це щира спроба говорити з людьми про фінанси зрозумілою мовою, через культуру, натхнення та діалог», — зазначила Ірина Костогриз, керівниця департаменту преміумпродуктів ПриватБанку. 

У фокусі бренд зони — мистецтво каліграфії як символ краси в деталях і глибини значень. Разом із каліграфинями Vika та Vita було створено унікальний контент: декор, мерч, візуальні матеріали. Visa та ПриватБанк представили для відвідувачів такі пропозиції та активності:

🔹 20% знижку на вхід та кешбек 20% на купівлю книг при сплаті преміальними картками Visa від ПриватБанку;
 🔹 інтерактивну інсталяцію — Велику Книгу Поезії фінансової моди, що оживає при прикладанні картки;
 🔹 мерч: дизайнерські гамани з мінізбірками українських віршів,  стильні сітчасті торбинки та закладки для книг;
 🔹 книжкове бінго, лаунж зону, бар з коктейлями для гостей, книжкові ваги, де можна було зважити куплені видання та встановити рекорд.

«Ми хотіли, щоб цей проєкт не просто інформував, а надихав. Поєднати фінанси й поезію — завдання нетривіальне, але саме у таких концепціях народжується справжнє залучення. Бренд зона стала місцем, де фінансова культура набула емоційного звучання — через каліграфію, вірші, символіку речей та досвід, у якому хочеться бути присутнім.» — Уляна Антипенко, івент директорка Havas Engage.

​​Ця кампанія — доказ того, що між поезією та банкінгом більше спільного, ніж здається. Вони обидва потребують уваги, точності, ритму. Обидва працюють з майбутнім — хто словами, а хто рішеннями. І коли вони зустрічаються в єдиному просторі, як на Книжковому Арсеналі, народжується не просто формат, а нова культура — фінансова, візуальна, жива.

Теги: кейсикреативкультура та життя

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.