• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Share on FacebookShare on Twitter

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial Fashion», ініційована компаніями Visa та ПриватБанк, отримала нове продовження — цього разу на фестивалі «Книжковий Арсенал» у Києві.

Кампанія отримала поетичну назву — «Поезія фінансової моди», адже саме в поезії ми знаходимо мову, здатну говорити про складне — просто, про буденне — красиво. У креативній реалізації від Havas Engage цей проєкт показує, що банкінг теж може бути таким: легким, інтуїтивним, емоційним.

«Фінансова грамотність є основою нашої стабільності та впевненості, а фінансова культура забезпечує економічний розвиток країни. І як поезія формує чутливість до слова, так і преміальні фінансові сервіси формують чутливість до власних рішень. Партнерство з Книжковим Арсеналом — це щира спроба говорити з людьми про фінанси зрозумілою мовою, через культуру, натхнення та діалог», — зазначила Ірина Костогриз, керівниця департаменту преміумпродуктів ПриватБанку. 

У фокусі бренд зони — мистецтво каліграфії як символ краси в деталях і глибини значень. Разом із каліграфинями Vika та Vita було створено унікальний контент: декор, мерч, візуальні матеріали. Visa та ПриватБанк представили для відвідувачів такі пропозиції та активності:

🔹 20% знижку на вхід та кешбек 20% на купівлю книг при сплаті преміальними картками Visa від ПриватБанку;
 🔹 інтерактивну інсталяцію — Велику Книгу Поезії фінансової моди, що оживає при прикладанні картки;
 🔹 мерч: дизайнерські гамани з мінізбірками українських віршів,  стильні сітчасті торбинки та закладки для книг;
 🔹 книжкове бінго, лаунж зону, бар з коктейлями для гостей, книжкові ваги, де можна було зважити куплені видання та встановити рекорд.

«Ми хотіли, щоб цей проєкт не просто інформував, а надихав. Поєднати фінанси й поезію — завдання нетривіальне, але саме у таких концепціях народжується справжнє залучення. Бренд зона стала місцем, де фінансова культура набула емоційного звучання — через каліграфію, вірші, символіку речей та досвід, у якому хочеться бути присутнім.» — Уляна Антипенко, івент директорка Havas Engage.

​​Ця кампанія — доказ того, що між поезією та банкінгом більше спільного, ніж здається. Вони обидва потребують уваги, точності, ритму. Обидва працюють з майбутнім — хто словами, а хто рішеннями. І коли вони зустрічаються в єдиному просторі, як на Книжковому Арсеналі, народжується не просто формат, а нова культура — фінансова, візуальна, жива.

Теги: кейсикреативкультура та життя

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Instagram-канали — функція, яка з’явилась у соцмережі ще у 2023-му. Тоді більшість брендів зробили з ним одне з двох: або проігнорували, або зайшли разок і закинули після пари дописів. У...

Читати даліDetails

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.