• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Подкасти: що потрібно для досягнення цілей

4 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Подкасти: що потрібно для досягнення цілей
Share on FacebookShare on Twitter

В міру того, як подкаст розвивається, він продовжує збільшувати показники, яких рекламодавці очікують на інших платформах. У 2021 році виникне більше питань про охоплення та частоту показів, ніж будь-коли раніше. Старший директор маркетингу та аналітики SXM Media Paul Riismandel вирішив розглянути, як дані показники застосовуються у подкастах.

Проблема виявлення аудиторії

Охоплення визначає унікальну аудиторію, представлену вашій кампанії, а частота показує, скільки разів це сталося. У подкасті важливо розуміти, що унікальну аудиторію складають не окремі особи. Це тому, що єдина ідентифікаційна інформація в подкасті — це IP-адреса; ніякі ідентифікатори пристроїв, IDFA чи аналогічна особиста інформація, не передаються від програми для прослуховування до видавця.

Причиною цього є відкрита екосистема подкасту — переважна більшість подкастів доступна для прослуховування практично на будь-якій платформі. Шоу з мережі Earwolf від Stwcher’s можна почути на Apple Podcasts, а шанувальники мережі Ringer від Spotify можуть слухати на iHeartRadio — видавець та програвач знаходяться абсолютно окремо.

Як слухач, навіть якщо для вашого додатка потрібен логін, нічого, що ідентифікує вас окремо, не надсилається. IP передається, тому що саме так сервер подкастів знає, куди надсилати епізод.

Отже, якщо IP-адреси не можуть ідентифікувати особу, як ми можемо ідентифікувати сім’ю?

Однією з відповідей є те, що середня сім’я ділиться однією IP-адресою, призначеною її Інтернет-провайдером, а маршрутизатор сім’ї ділиться нею з усіма підключеними пристроями. Зазвичай цей IP змінюється досить рідко, і він надійний протягом 30 днів або більше.

Подкасти: що потрібно для досягнення цілей
Héctor Achautla

Роль, яку грають партнери з атрибуції

Це чудово слухати подкаст вдома, але як щодо подкастів, які використовуються в інших місцях?

Тут з’являються партнери з атрибуції. Простіше кажучи, постачальники атрибуції подкастів, такі як Chartable, Claritas та Podsights, розробили власні графіки пристроїв. Вони використали різні джерела даних для ідентифікації пристроїв, що належать сім’ї, і поєднали їх між собою. Ці графіки були розроблені спеціально для подкастів.

Хоча частіше дані платформи використовуються для атрибуції онлайн-дій (наприклад, вебсайтів) для показу реклами в подкастах, їх дані про вплив також дозволяють зрозуміти охоплення та частоту кампанії. Враховуючи це, часто виникає наступне питання: Яке оптимальне охоплення та частота показів?

Охоплення і частота нерозривно пов’язані між собою. Якщо ви замовите тримісячну кампанію для півмільйона завантажень на подкасті — то ви отримаєте досить високу частоту, але охоплення обмежене розміром аудиторії цього шоу. Є краща ідея: зарезервуйте той самий інвентар для дюжини шоу однакового розміру, і ви побачите набагато більше охоплення, але з меншою частотою.

Краще охоплення = кращі коефіцієнти конверсії

На початку цього року колеги Riismandel Melissa Paris та Hadley Stork проаналізували дані про атрибуцію для 321 кампанії з липня 2019 року по грудень 2020 року. Вони подивились на охоплення та частоту порівнюючи з коефіцієнтами конверсії для веб-лендингів.

Вони зауважили, що кампанії з коефіцієнтами конверсії вище середнього мали в чотири рази більше завантажень та охоплення кампаній із коефіцієнтами конверсії нижче середнього. Кампанії з показниками вище медіани також мали на 8% меншу частоту, ніж кампанії з показниками нижче медіани.

Виходячи з цього, вони дійшли висновку, що охоплення є більш важливим чинником конверсії вебсайтів, ніж частота. Простіше кажучи, збільшення інвестицій та масштабу стимулюють відвідування сайту як з точки зору об’єму, так і з точки зору більшої ефективності. Зі збільшенням охоплення ви, швидше за все, отримаєте кращий коефіцієнт конверсії.

З точки зору планування медіа, порада зрозуміла: більші інвестиції окупаються. Але як контролювати охоплення та частоту? Коротка відповідь: зараз вам не потрібно сильно турбуватися про частоту.

Загалом середня частота всіх цих кампаній становила 2,53, а стандартне відхилення — всього 1,38. Це свідчить про те, що кампанії подкастів, як правило, не дуже різняться за частотою, навіть якщо охоплення (та інвестиції) змінюються. Це добре, оскільки через відкриту екосистему середовища немає простого способу прямого контролю за охопленням.

Багато брендів, які орієнтуються на споживачів, які досягли успіху в подкастах, постійно шукають нові шоу. По суті, вони прагнуть до збільшення охоплення.

За спостереженнями Paul Riismandel за останні сім років у галузі продавці подкастів Stitcher та SXM Media наполегливо працюють над складанням планів, які максимально розширюють охоплення цільової аудиторії клієнтів. Даний аналіз показує, що це виграшна стратегія.

Джерело

Фото на головній: Jeremy Enns


Читайте також:

5 помилок в маркетингу інфлюенсерів

MEGOGO представив подкаст із історіями про дизайн речей

Теги: бізнесмаркетингподкастирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?
Відео

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

18 Березня, 2025

Креативна індустрія – це гра на виживання. Ілля Янков, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club, редактор, викладач і навіть стендапер, знає про це з власного досвіду. Він не просто створює...

Читати даліDetails

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.