• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Платформа Undigital перетворює процес розпакування на медіаканал

31 Серпня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Однією з найприємніших частин онлайн-шопінгу є той момент, коли ви відкриваєте щойно отриманий пакунок. Процес розпакування – це проміжок часу, коли людина є дуже відкритою до нових вражень, а послання в пакунку споживачі зазвичай не ігнорують, на відміну від електронних листів, які легкою рукою видаляються та й усе. Пакунок (знов-таки на відміну від листа) відкриють 100%. Природно, що маркетологи не проти були б цим скористатися. Тому-то платформа рекламних технологій Undigital і вирішила спеціалізуватися на так званій персоналізованій технології розпакування.

Платформа Undigital перетворила пакунки, які споживачі отримують в ході електронної комерції, на відстежуваний медіаканал. Завдяки її технологіям маркетологи можуть відстежувати той ефект, який справляють їхні флаєри, що вкладаються у пакунок із замовленням.

Деякі бренди вже почали користуватися послугами цієї платформи. Серед них, зокрема, косметичні бренди Tatcha та Murad, які належать Unilever, і книжковий клуб Різ Візерспун Hello Sunshine.

Як зазначає Васілікі Петру, виконавча віцепрезидентка Unilever Prestige, використання пакування в якості цифрового екрану – це така можливість для сторітелінгу, яку більшість брендів впускають з рук. Петру наголошує, що саме технології Undigital допомогли її підзвітним брендам підвищити лояльність споживачів. Наприклад, бренд Tatcha, приєднаний Unilever в 2019 році, завдяки цифровим флаєрам в пакунках підвищив збереження клієнтів на 9%, що, в свою чергу, підвищило його доходи на 3,25 доларів із кожного замовлення.

Безліч варіантів

Цифрові флаєри Undigital можуть містити спецпропозиції програм лояльності, рекомендації щодо продукції бренда, персоналізовані «листи» від брендів зі стилізацією під письмо від руки.

Співзасновник та гендиректор Undigital Раян Міллман пояснює, що вони можуть створити нескінченну кількість варіантів таких флаєрів, зробивши кожен пакунок унікальним.

Раніше маркетологів відлякували від такого медіаканалу неможливість кастомізувати його та оцінити ефективність його роботи. Саме цю проблему і покликана вирішити технологія Undigital. Серед іншого, платформа Undigital запустила таблицю performance-маркетингу, яка показує коефіцієнт ефективності кожної рекламної кампанії, що використовує розпакування як медіаканал, зі стовідсотковим урахуванням поширених у такий спосіб флаєрів.

«Персоналізована інформація важлива для споживачів, і коли вони відкривають пакет, вам випадає ідеальний момент для того, щоб заволодіти їхньою увагою», – стверджує Раян Міллман.

Джерело

Теги: бізнесмаркетинг і комунікаціїмедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.