Pinterest буде впроваджувати нові функції для брендів для просування продуктів та ідей серед користувачів, що є частиною зусиль для розширення продажів на своєму сайті.
Ці функції з’явилися в той час, коли конкуренти в соціальних мережах, включаючи Facebook, TikTok та Snap Inc, конкурують за прибутковий ринок електронної комерції за допомогою покупок у додатках або примірок віртуального одягу.
Бренди тепер можуть завантажувати свої каталоги продуктів, і за словами компанії Pinterest автоматично додаватиме елементи в рекламне слайд-шоу, яке буде адаптоване під користувачів з урахуванням їх інтересів.
«Ця функція полегшить рекламодавцям розміщення відеореклами, на створення якої може знадобитися багато часу, — сказала Julie Towns, керівниця відділу маркетингу рекламних продуктів у Pinterest. — Ми хочемо привернути увагу до цього відео».
Навіть коли інші технологічні гіганти входять в електронну комерцію, перевага Pinterest полягає в тому, що користувачі заходять у додаток з думкою про покупки та «планують своє майбутнє», — сказав Jon Kaplan, головний директор з доходів Pinterest.
Сайт став широко відомий як місце, де користувачі можуть зберігати ідеї на такі теми, як весілля, домашнє оздоблення або рецепти.
Pinterest також запровадить формат реклами, щоб полегшити співпрацю компаній та творців контенту над платними партнерствами. Наприклад, творець може опублікувати відеоролик про рецепт десерту, а пекарський бренд може заплатити, щоб рекламувати це оголошення серед більшої кількості користувачів.
Читайте також:
Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо