Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг та розширення спектру послуг до повного циклу супроводу продакшн послуг. Підставою для стрибка у розвитку став високий попит на послуги компанії та швидке зростання під час пандемії.
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології для управління проєктами по всьому світу та розміщення матеріалів на всіх медіа каналах.
Послуги повного циклу міститимуть чотири етапи співробітництва:
Дизайн: розробка дизайн-стратегії та гнучкої легко адаптованої концепції.
Створення: розробка та підготовка креативних рішень у сфері продакшн, оригінального контенту та готових медіа-форматів.
Виробництво: виконання та адаптація версій кампаній для розміщення на ринках світу.
Розміщення: управління матеріалами кампаній, доставка на канали і глобальні платформи.
PEP Group продовжить працювати у всіх регіонах присутності, а також планує вихід на додаткові ринки, де підтримає нових та вже існуючих клієнтів.
«У період із 2020 по 2021 рік був виключно високий попит на наші послуги. Це дозволило розширити наш спектр послуг та географію роботи. Тепер ми зможемо надати клієнтам повне рішення в рекламному продакшені. Його можна використовувати у великих масштабах, керувати медіаактивностями та маркетинговими активностями за допомогою власної цифрової платформи. Це і є найбільша зміна в нашій компанії», — коментує зміни засновник і генеральний директор PEP Group Михайло Піменов.
Читайте також:
Вівця в левовій шкурі: Зоопарк Сан-Дієго обирає гумор для захисту біорізноманіття