• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Основний інвестор Unilever каже, що бізнес «втратив сюжет» з фокусуванням на цілі бренду

17 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Основний інвестор Unilever каже, що бізнес «втратив сюжет» з фокусуванням на цілі бренду
Share on FacebookShare on Twitter

Менеджер фонду Террі Сміт, засновник Fundsmith Equity Fund, назвав зосередженість Unilever на стійкості та цілях бренду «безглуздою», стверджуючи, що ця стратегія призвела до приголомшливих показників гіганта FMCG минулого року.

Сміт звинуватив компанію в низькій ефективності свого фонду у 2021 році, показавши, що Unilever був другим найнижчим внеском минулого року, і лише американська компанія з виробництва напоїв Brown-Forman дала гіршу прибутковість.

Основний інвестор Unilever каже, що бізнес «втратив сюжет» з фокусуванням на цілі бренду

У своєму щорічному листі до інвесторів фонду Сміт мав на меті відмову Ben & Jerry продавати своє морозиво в ізраїльських поселеннях на окупованій палестинській території, а також рішення Unilever визначити мету бренду майонезу Hellmann.

«Схоже, що Unilever працює під тягарем керівництва, яке одержиме публічним показом даних про стійкість шляхом зосередження на основах бізнесу», — написав він.

«Найбільш очевидним проявом цього є публічна сварка: через відмову постачати морозиво Ben & Jerry’s на Західному березі. Однак ми вважаємо, що є набагато смішніші приклади, які ілюструють проблему. Компанія, яка вважає, що має визначити призначення майонезу Hellmann, на наш погляд, явно втратила сюжет. Бренд Hellmann’s існує з 1913 року, тож можна здогадатися, що на цей час споживачі зрозуміли його призначення (спойлер — салати та сендвічі)».

Однак Сміт дійшов висновку, що фонд продовжуватиме утримувати свої акції в бізнесі, оскільки він вірить, що його «сильні бренди» та дистрибуція «зрештою переможуть». Повідомляється, що Fundsmith є дев’ятим найбільшим акціонером Unilever, володіючи 0,8% акцій бізнесу з 2011 року.

Компанія, яка вважає, що має визначити призначення майонезу Hellmann, на наш погляд, явно втратила сюжет.

Террі Сміт, Fundsmith Equity Fund

Акції Unilever

Акції Unilever впали на 9,4% за останній рік, тоді як прибуток до оподаткування зменшувався з 2018 року з 12,4 мільярда євро (10,3 мільярда фунтів стерлінгів) до 8 мільярдів євро у 2020 році.

Проте, оборот протягом третього кварталу 2021 року склав 13,5 млрд євро (11,3 млрд фунтів стерлінгів), що на 4% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Продажі за рік зросли на 1,7% до 39,3 млрд євро (33,1 млрд фунтів стерлінгів).

Unilever з 2018 року намагається поставити мету в основу всіх своїх брендів, виявивши, що її цільові бренди зростають швидше. 28 брендів компанії «Sustainable Living» зросли на 69% швидше, ніж решта бізнесу, у порівнянні з 46% у 2017 році, і забезпечили 75% загального зростання Unilever того року.

Як результат, генеральний директор Алан Джоуп зобов’язався підтримувати цілі Unilever, сказавши тоді: «Ми вважаємо, що докази того, що бренди з цілей розвиваються, очевидні та переконливі. Насправді ми віримо в це настільки твердо, що готові взяти на себе зобов’язання, що в майбутньому кожен бренд Unilever буде брендом зі своєю метою».

У січні 2020 року Unilever підтвердила, що продовжить подвоювати свої інвестиції в цілі бренду. Тоді Джоуп сказав, що компанія інвестуватиме більше своїх маркетингових витрат в комунікації, які були «явно цілеспрямованими», оскільки бізнес мав «надзвичайно надійні дані», які показують зв’язок з короткостроковим і довгостроковим зростанням.

Справжній магніт для талантів

Зовсім нещодавно, у листопаді минулого року, віцепрезидент Unilever із глобальної електронної комерції Клер Хенна розповіла на конференції Econsultancy Future of Ecommerce, що показники стійкості бізнесу були «справжнім магнітом для талантів».

Дослідження серед співробітників Unilever показали, що на 54 з 75 ринків, де вона відстежує залучення персоналу, 72% людей сказали, що стійкість була основною причиною, чому вони приєдналися до бізнесу.

Джерело


Читайте також:

Нова рекламна кампанія Unilever присвячена латиноамериканцям

Теги: брендновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.