Приєднуючись до широкомасштабного маркетингового тренду епохи пандемії, спрямованого на ностальгійну привабливість, Oreo оголосила, що Cakesters — м’яке печиво з 2007 року — буде повторно випущено протягом обмеженого часу, розпочавшись з пам’ятної події у магазині Blockbuster.
Сьогодні Oreo оголосила, що випустить дуже обмежене перевидання Cakesters. Улюблене м’яке печиво було спочатку представлено в 2007 році, а потім зникло з полиць лише через п’ять років. Це остання спроба великої харчової компанії використати ностальгію за минулими десятиліттями як засіб збільшення продажів.
Щоб додати трохи потенції до повернення, компанія печива об’єдналася з Blockbuster — майже вимерлою мережею відеомагазинів. Перевидання Cakesters відбудеться в одному, дещо ізольованому місці: останньому магазині Blockbuster у Сполучених Штатах, розташованому в Бенді, штат Орегон. Oreo прикріпив гігантський знак «Cakesters» над блокбастером Bend Blockbuster із гаслом під ним: «Це знову 2007 рік».
«Прихильники OREO терпляче чекають повернення Oreo Cakesters, і ми раді відзначити це епічне повернення, — сказав Джастін Парнелл, віце-президент з маркетингу Oreo у заяві. — Ми сподіваємося, що захоплення Blockbuster грайливо поверне відвідувачів магазинів у 2007 рік, коли Cakesters вперше був запущений, і м’які закуски стали улюбленими для кожного фанату бренду».
Окрім того, що Oreo Cakesters є центральним елементом пам’ятної події в Орегоні, на початку цього тижня також почали з’являтися на полицях по всій країні.
Ностальгія за 90-ми та ранніми роками стала популярним маркетинговим трендом з початку пандемії COVID-19, проміжок часу, який змусив бренди розробляти нові та інноваційні маркетингові стратегії. Раніше цього тижня Pepsi оголосила про обмежене перевидання Crystal Pepsi, короткочасної прозорої коли, яка з’явилася на сцені в 1992 році й невдовзі зникла. Dunkaroos — може бути менш знайоме ім’я, ніж Oreos, але так само здатне викликати ностальгію в серцях багатьох дітей 90-х років — також знову з’явилося на полицях у 2020 році, коли пандемія була ще на ранній стадії.
Пам’ятна подія, присвячена перевипуску Cakesters, була втілена в життя за допомогою кількох агентств: The Community (задум та виконання), Media.Monks (виконання та виробництво), Landing Gear (виробництво), 360i (органічні соціальні), VaynerMedia (платні медіа), Weber Shandwick (зв’язки з громадськістю) і HMT (вибірка).
Читайте також:
Cadbury ховає Creme Eggs вартістю 10 тисяч фунтів