• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Oreo Cakesters повернуться на полиці магазинів

10 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Oreo Cakesters повернуться на полиці магазинів
Share on FacebookShare on Twitter

Приєднуючись до широкомасштабного маркетингового тренду епохи пандемії, спрямованого на ностальгійну привабливість, Oreo оголосила, що Cakesters — м’яке печиво з 2007 року — буде повторно випущено протягом обмеженого часу, розпочавшись з пам’ятної події у магазині Blockbuster.

Сьогодні Oreo оголосила, що випустить дуже обмежене перевидання Cakesters. Улюблене м’яке печиво було спочатку представлено в 2007 році, а потім зникло з полиць лише через п’ять років. Це остання спроба великої харчової компанії використати ностальгію за минулими десятиліттями як засіб збільшення продажів.

Щоб додати трохи потенції до повернення, компанія печива об’єдналася з Blockbuster — майже вимерлою мережею відеомагазинів. Перевидання Cakesters відбудеться в одному, дещо ізольованому місці: останньому магазині Blockbuster у Сполучених Штатах, розташованому в Бенді, штат Орегон. Oreo прикріпив гігантський знак «Cakesters» над блокбастером Bend Blockbuster із гаслом під ним: «Це знову 2007 рік».

«Прихильники OREO терпляче чекають повернення Oreo Cakesters, і ми раді відзначити це епічне повернення, — сказав Джастін Парнелл, віце-президент з маркетингу Oreo у заяві. — Ми сподіваємося, що захоплення Blockbuster грайливо поверне відвідувачів магазинів у 2007 рік, коли Cakesters вперше був запущений, і м’які закуски стали улюбленими для кожного фанату бренду».

Окрім того, що Oreo Cakesters є центральним елементом пам’ятної події в Орегоні, на початку цього тижня також почали з’являтися на полицях по всій країні.

Ностальгія за 90-ми та ранніми роками стала популярним маркетинговим трендом з початку пандемії COVID-19, проміжок часу, який змусив бренди розробляти нові та інноваційні маркетингові стратегії. Раніше цього тижня Pepsi оголосила про обмежене перевидання Crystal Pepsi, короткочасної прозорої коли, яка з’явилася на сцені в 1992 році й невдовзі зникла. Dunkaroos — може бути менш знайоме ім’я, ніж Oreos, але так само здатне викликати ностальгію в серцях багатьох дітей 90-х років — також знову з’явилося на полицях у 2020 році, коли пандемія була ще на ранній стадії.

Пам’ятна подія, присвячена перевипуску Cakesters, була втілена в життя за допомогою кількох агентств: The Community (задум та виконання), Media.Monks (виконання та виробництво), Landing Gear (виробництво), 360i (органічні соціальні), VaynerMedia (платні медіа), Weber Shandwick (зв’язки з громадськістю) і HMT (вибірка).

Джерело


Читайте також:

Cadbury ховає Creme Eggs вартістю 10 тисяч фунтів

Теги: дизайнкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.