У новій рекламній кампанії, яка дебютує під час церемонії відкриття Зимових Олімпійських ігор, Walmart наголошує live better, частини свого відомого лозунгу Save money. Live better. Реклама має на меті дати глядачам можливість зазирнути в повсякденне життя покупців і співробітників Walmart, а також підкреслити безпеку технологічну витонченість.
Save money. Live better — протягом багатьох років це було основним посланням роздрібного гіганта Walmart. Але хоча багато людей погодяться, що покупки в Walmart можуть допомогти їм заощадити гроші, менш зрозуміло, як бренд насправді допомагає людям «жити краще». У новій кампанії, яка розпочалася під час зимових Олімпійських ігор, Walmart вирішив приділити більше уваги тому, як бренд може покращити якість життя людей.
Нова реклама під назвою Live Better Now — це хвилинний монтаж візуальної доброти: усміхнена пара йде, рука об руку, через автостоянку з цуценятами; покупець дістає надувний м’яч для своєї схвильованої маленької доньки; співробітник Walmart, який допомагає літньому покупцеві переносити рослини в багажник автомобіля; сім’я готується сісти за обідній стіл з домашньою їжею; усміхнений молодий чоловік, що йде вулицею з коробкою підгузників під пахвою.
Walmart наголошує на надзвичайній важливості «людського зв’язку» — важливого інгредієнта для психічного здоров’я та процвітання людини, якого багато з нас мимоволі були позбавлені протягом останніх двох років. «У Walmart ми розуміємо, як людський зв’язок розпалює потенціал для кращого життя, — сказав у заяві, наданій компанією, головний маркетинговий директор Walmart Вільям Уайт. — Ця кампанія розкриває історії наших партнерів і клієнтів, які, на нашу думку, здивують, надихнуть та спонукатимуть людей зрозуміти цей людський зв’язок». Згідно з заявою компанії, бренд, який, як повідомляється, розташований у межах 10 миль від 90% населення США, здається, позиціонує себе як життєво важливий вузол зв’язку в межах величезної мережі людської взаємодії, поширеної по всій країні.
Реклама також підкреслює технологічну майстерність Walmart: коротка сцена в кінці показує, як безпілотник скидає пакет, оснащений невеликим парашутом, на галявину перед клієнтом. Як повідомляється, роздрібна мережа також має плани щодо потенційного розширення метавсесвіту — разом із власною колекцією NFT — хоча ці деталі не були висвітлені в новому відеоролику.
Читайте також:
Дайджест digital-новин від NGN.agency за січень