• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»

3 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»
Share on FacebookShare on Twitter

У новій рекламній кампанії, яка дебютує під час церемонії відкриття Зимових Олімпійських ігор, Walmart наголошує live better, частини свого відомого лозунгу Save money. Live better. Реклама має на меті дати глядачам можливість зазирнути в повсякденне життя покупців і співробітників Walmart, а також підкреслити безпеку технологічну витонченість.

Save money. Live better — протягом багатьох років це було основним посланням роздрібного гіганта Walmart. Але хоча багато людей погодяться, що покупки в Walmart можуть допомогти їм заощадити гроші, менш зрозуміло, як бренд насправді допомагає людям «жити краще». У новій кампанії, яка розпочалася під час зимових Олімпійських ігор, Walmart вирішив приділити більше уваги тому, як бренд може покращити якість життя людей.

Нова реклама під назвою Live Better Now — це хвилинний монтаж візуальної доброти: усміхнена пара йде, рука об руку, через автостоянку з цуценятами; покупець дістає надувний м’яч для своєї схвильованої маленької доньки; співробітник Walmart, який допомагає літньому покупцеві переносити рослини в багажник автомобіля; сім’я готується сісти за обідній стіл з домашньою їжею; усміхнений молодий чоловік, що йде вулицею з коробкою підгузників під пахвою.

Walmart наголошує на надзвичайній важливості «людського зв’язку» — важливого інгредієнта для психічного здоров’я та процвітання людини, якого багато з нас мимоволі були позбавлені протягом останніх двох років. «У Walmart ми розуміємо, як людський зв’язок розпалює потенціал для кращого життя, — сказав у заяві, наданій компанією, головний маркетинговий директор Walmart Вільям Уайт. — Ця кампанія розкриває історії наших партнерів і клієнтів, які, на нашу думку, здивують, надихнуть та спонукатимуть людей зрозуміти цей людський зв’язок». Згідно з заявою компанії, бренд, який, як повідомляється, розташований у межах 10 миль від 90% населення США, здається, позиціонує себе як життєво важливий вузол зв’язку в межах величезної мережі людської взаємодії, поширеної по всій країні.

Реклама також підкреслює технологічну майстерність Walmart: коротка сцена в кінці показує, як безпілотник скидає пакет, оснащений невеликим парашутом, на галявину перед клієнтом. Як повідомляється, роздрібна мережа також має плани щодо потенційного розширення метавсесвіту — разом із власною колекцією NFT — хоча ці деталі не були висвітлені в новому відеоролику.

Джерело


Читайте також:

Дайджест digital-новин від NGN.agency за січень

Теги: новинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.