• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

NFT, Бенксі та підйом Азії: 2021 – рік, коли ринок мистецтва перевернувся з ніг на голову

14 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
NFT, Бенксі та підйом Азії: 2021 – рік, коли ринок мистецтва перевернувся з ніг на голову
Share on FacebookShare on Twitter

Минулий рік здебільшого запам’ятається тривалою соціальною та економічною нестабільністю, спричиненою Covid-19. Але в торгівлі мистецтвом старий світовий порядок руйнувався.

2021 рік почався погано. Торгівля мистецтвом — ще раз — натиснула кнопку паузи; художні ярмарки були скасовані або перенесені. Як і в 2020 році, аукціони були перенесені в Інтернет, пропозицій різко скоротилося, а галереї намагалися залишатися на зв’язку зі своїми колекціонерами за допомогою електронної пошти або зустрічей zoom. Онлайн-зали для перегляду стали розчаруванням, хоча галереї виявили, що зниження продажів було компенсовано зниженням витрат — на подорожі, виставку та розваги клієнтів у шикарних ресторанах.

Цей рік також став цікавим трьома подіями, які сколихнули ринок мистецтва.

Перший відбувся в березні, коли Christie’s вперше запропонувала на аукціоні NFT, що відповідає добірці з 5000 невеликих лише онлайн-робот цифрового художника Біпла (він же Майк Вінкельман). Початкова ціна для Everydays: the First 5000 Days становила всього 100 доларів, і аукціонний дім знову вперше прийняв оплату в криптовалюті. Після повільного старту в останню хвилину сплеск заявок зріс до 60,2 млн доларів (69,3 млн доларів з комісіями), продаючи криптопідприємцю Вінєшу Сундаресану, який носить псевдонім MetaKovan.

Ринок NFT

Продаж справив активний вплив на ринок NFT, і інші швидко підняли такі ж приголомшливі ціни: 11,7 мільйонів доларів за CryptoPunk 7523 (2017) на Sotheby’s, 6,6 мільйонів доларів за інший Beeple через Nifty Gateway, а в листопаді на Christie’s, 28,9 мільйона доларів за генеративну скульптуру Біпла «Людина одна» (2021). Ця історія все ще пишеться, до вечірки приєднується все більше і більше шанувальників, а в цьому просторі створюється дивовижна кількість ініціатив. Вони варіюються від 10 000 NFT, створених у Британському музеї «Велика хвиля» (1831) Хокусаєм, до модного бренду Burberry, який випускає обмежену серію «крапель» — і це просто краплі в океані всіх проєктів, пов’язаних з NFT, що виходять.

Зростання азіатських покупок

Другою великою несподіванкою було зростання азіатських покупок, коли нове покоління несамовито боролося за міжнародне сучасне мистецтво, зокрема найпопулярніші молоді художники. У жовтні на аукціоні Sotheby’s в Гонконзі роботи Лой Холлоуелл, Джаде Фадоютімі та Джоеля Меслера піднялися у ціні значно вище, ніж передпродажні оцінки. Те ж божевілля було помічено на Frieze London наступного тижня.

Sotheby’s

Саме тоді Sotheby’s стала третьою великою історією року — 18,6 мільйонів фунтів стерлінгів (25,4 мільйона доларів), сплачених за «Любов Бенксі в кошику» (2018), сумнозвісну роботу, яка спочатку була продана на аукціоні як «Дівчина з повітряною кулею» у 2018 році.
Європейський покупець залишив перейменовану роботу (за даними аукціонного дому, тепер «нову» роботу) і був винагороджений сенсаційною віддачею від своїх інвестицій. Покупець цього року був із Азії та розрахувався криптовалютою.

Допустимі аргументи

Історія Бенксі чітко характеризує всі три історії мистецького ринку: вплив азіатської купівельної спроможності; посилення впливу криптовалют і тих, хто заробив статки в альтернативних валютах; і перебудова мистецтвознавства. Тому що — не помиляйтеся — покупець купував трюк, інвестиції та ймовірну привабливість для приватного музею — але, звичайно, не значний витвір мистецтва, якщо не брати до уваги його добре розрекламовану історію.

Продаж таких робіт змушує поставити під сумнів всю структуру підтвердження мистецтва, коли твір художника, якого значною мірою нехтує традиційний істеблішмент мистецтва, зміг отримати таку саму ціну, як, скажімо, «Homme et enfant» Пікассо (1969), ціна якої сягала 24,4 мільйона доларів.

Джерело


Читайте також:

Fernhout — це новий шрифт, натхненний плакатом виставки Віма Кроувеля

Теги: бізнесінноваціїмистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Маркетинг і Комунікації

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

9 Грудня, 2024

Команда Асоціації корпоративних медіа України разом з експертами-практиками українського бізнесу продовжує усвідомлювати і поширювати цінний досвід. Висновки форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» і кейси конкурсу корпоративних медіа формують банк ідей...

Читати даліDetails

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.