Netflix підтвердив, що відеоігри буде включено до пакетів підписки (без додаткових витрат). Стрімінгова платформа в листі до інвесторів заявила про першочергове додавання на платформу ігор для мобільних пристроїв.
«Настав час дізнатися більше про те, як наші користувачі оцінюють ігри», — заявили Netflix у вівторок.
Варто нагадати, що Netflix почали активніше працювати з торгівлею після того, як нещодавно втратили потенційних підписників.
На початку червня компанія заявила, що розраховує залучити 3,5 мільйона нових клієнтів до кінця вересня, що врази менше числа, яке прогнозували аналітики (5,86 мільйона).
«Covid створив певну нерівність у зростанні нашої платформи (повільніше зростання, ніж торік), яка проходить свій шлях, — йдеться в останньому фінансовому звіті. — Ми й далі будемо зосереджувати увагу на вдосконаленні послуг для наших клієнтів та пропонувати їм найкращі історії з усього світу».
Нині нараховується понад 209 мільйонів платних членів сервісу.
З огляду на те, що компанія стикається з жорсткою конкуренцією з боку нових стрімінгових сервісів, що виходять на ринок (Disney +, Amazon Prime), ігри Netflix можуть надавати унікальну пропозицію для аудиторії. Наприклад, успішний інтерактивний епізод Black Mirror під назвою «Bandersnatch».
Незалежний аналітик телекомунікацій Паоло Пескаторе заявив, що процес впровадження може виявитися дорогим. «Компанії доведеться виділити значні ресурси, включно з часом та інвестиціями, без гарантованого успіху», — додав він.
Експерт також попередив, що конкуренція в ігровій індустрії ще жорсткіша. Можуть пройти роки, перш ніж потоковий гігант зможе утвердитися на цьому ринку.
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: ребрендинг компаній Walt Disney і новий канал комунікації в Києві
Netflix запустив власний онлайн-магазин Netflix.shop