• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Netflix додає мобільні ігри для користувачів

21 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Netflix додає мобільні ігри для користувачів
Share on FacebookShare on Twitter

Netflix підтвердив, що відеоігри буде включено до пакетів підписки (без додаткових витрат). Стрімінгова платформа в листі до інвесторів заявила про першочергове додавання на платформу ігор для мобільних пристроїв.

«Настав час дізнатися більше про те, як наші користувачі оцінюють ігри», — заявили Netflix у вівторок.

Варто нагадати, що Netflix почали активніше працювати з торгівлею після того, як нещодавно втратили потенційних підписників.
На початку червня компанія заявила, що розраховує залучити 3,5 мільйона нових клієнтів до кінця вересня, що врази менше числа, яке прогнозували аналітики (5,86 мільйона).

Netflix додає мобільні ігри для користувачів
Омар Сі — актор відомого серіалу «Люпен».

«Covid створив певну нерівність у зростанні нашої платформи (повільніше зростання, ніж торік), яка проходить свій шлях, — йдеться в останньому фінансовому звіті. — Ми й далі будемо зосереджувати увагу на вдосконаленні послуг для наших клієнтів та пропонувати їм найкращі історії з усього світу».

Нині нараховується понад 209 мільйонів платних членів сервісу.

З огляду на те, що компанія стикається з жорсткою конкуренцією з боку нових стрімінгових сервісів, що виходять на ринок (Disney +, Amazon Prime), ігри Netflix можуть надавати унікальну пропозицію для аудиторії. Наприклад, успішний інтерактивний епізод Black Mirror під назвою «Bandersnatch».

Незалежний аналітик телекомунікацій Паоло Пескаторе заявив, що процес впровадження може виявитися дорогим. «Компанії доведеться виділити значні ресурси, включно з часом та інвестиціями, без гарантованого успіху», — додав він.

Експерт також попередив, що конкуренція в ігровій індустрії ще жорсткіша. Можуть пройти роки, перш ніж потоковий гігант зможе утвердитися на цьому ринку.

Джерело


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: ребрендинг компаній Walt Disney і новий канал комунікації в Києві

Netflix запустив власний онлайн-магазин Netflix.shop

Теги: брендингігриінновації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.