• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts

28 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts
Share on FacebookShare on Twitter
  • Цього року рівень інвестицій перевищить допандемічний на 6%
  • На digital припадатиме 58% частки ринку у 2021 році порівняно з 48% у 2019
  • Середня ціна реклами на ТБ цьогоріч виросла на 5%, позаяк рівень інвестицій у медіа росте лише на 1%
  • Найбільше глобальних рекламних інвестицій цьогоріч на американському ринку — 46%

У 2021 році глобальні інвестиції у рекламу зростуть на 11.2%. Згідно зі звітом Advertising Expenditure Forecasts від Zenith, цей ріст обумовлений високим попитом на формат ecommerce та онлайн-відео. Цього року інвестиції у рекламу становитимуть 669 млрд доларів США, що на 40 млрд більше за показник 2019 року до пандемії.

У середньостроковій перспективі очікується стабільний ріст інвестицій у рекламу на 6.9% у 2022 та 5.6% у 2023.

На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts

Пандемія коронавірусу прискорила структурний перехід від продажів у ТЦ до ecommerce. Споживачі перемістились у онлайн, щоб знаходити й купувати товари в інтернеті. Щоб забезпечити собі онлайн-продажі бренди партнерились із рітейлерами та запускали прямі комунікації зі споживачами. Для цього використовували формати, що забезпечують ефективність та спонукають до покупки. Це насамперед — платний пошук та соціальні мережі. Zenith прогнозує ріст реклами в соцмережах на 25% цього року, що становитиме 137 млрд доларів США, й вперше випередить платний пошук за масштабами. Платний пошук виросте на 19% і досягне 135 млрд доларів США.

В Україні спостерігається загальносвітова тенденція. Так, за останній рік частка онлайн-покупок виросла з 37% до 54%, а частка ecommerce у роздрібній торгівлі склала 8,8% (4,0 млрд $)*. І хоча українці з радістю повернулися до торговельних центрів та супермаркетів, онлайн-торгівля, за прогнозом, продовжуватиме зростати та до 2025 року досягне 7,7 млрд доларів **.

У світі більша частина грошей, що інвестуються у рекламу, надходить від малого бізнесу. Адже йому було необхідно швидко адаптуватись до ecommerce, щоб вижити під час локдауну. Також це ті бюджети, які бренди раніше інвестували би у ретейл, щоб забезпечити собі присутність та видимість на полицях. Зараз вони вкладають у медійну рекламу та пошук на ресурсах ретейлерів. Перехід на ecommerce сповільниться, адже зменшуються обмеження через коронавірус, але зворотніх процесів не відбудеться. Zenith очікує, що у 2022 році ecommerce додаватиме рекламних інвестицій, соціальні медіа ростимуть на 13%, а пошук на 12%.

На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts

Аудиторія продовжує досліджувати інтернет, тож онлайн-відео швидко росте. Це відбувається на тлі скорочення телевізійних рейтингів, хоч на початку пандемії спостерігався їх одноразовий стрибок. Рекламодавці, здебільшого, обирають онлайн-відео задля охоплення, так як знижується ефективність ТБ. Та він підходить і для бренд-комунікації. Попит великий, хоча популярність відео за запитом сприяла обмеженню пропозиції високоякісного онлайн-відео для рекламодавців. Zenith прогнозує, що онлайн-відеореклама у 2021 році буде діджитал-каналом, що росте найшвидше — на 26%, та становитиме 63 млрд американських доларів.

«Сприйняття та споживання онлайн-відео переживає трансформацію і в Україні. Так, у 2020 році уже 15%*** людей оформили підписку на стрімінгові ТБ-сервіси. При цьому, 55% *** людей, завдяки технології відкладеного перегляду, дивилися ТБ-контент нелінійно, а у зручний час. Люди все частіше обирають контент без реклами, а це означає, що охопити споживача лише прямим розміщенням на ТБ або у діджиталі стає все складніше. Тож традиційні підходи до комунікації переосмислюються та трансформуються. Ми ж рекомендуємо комплексний підхід до планування рекламних активностей, міксуючи традиційні канали, використовуючи контентні рішення та інструменти для залучення. Як, скажімо, influencer marketing та геймінг», — прокоментувала Марія Величко, Head of Strategic Planning Department, Zenith Ukraine.

Соціальні медіа та онлайн-відео затьмарили традиційні статичні формати, які цього року, за прогнозом, зменшаться на 15%, тоді як онлайн-классифайд зросте лише на 4%. Загалом, Zenith очікує, що діджитал виросте на 19% у 2021 році та збільшить свою частку рекламних інвестицій до 58%, порівняно з 48% у 2019 році та 54% у 2020 році. Більшість інших медіа цього року насолоджуються ростом, так як інвестиції відновлюються від 16%-го падіння традиційних медіа минулоріч. Зрозуміло, що найбільше постраждали від карантинних обмежень кінотеатри та ООН, упавши на 72% та 28% відповідно. Та у 2021 році вони відновляться й швидкими темпами ростимуть на 116% та 16%. Прогнозується, що радіо, яке скоротилося на 22% у 2020 році, зросте на 4% у 2021, тоді як ТБ упало на 8% у 2020 та зросте на 1% у 2021. Принт продовжує падати і цього року знизиться на 8%. У 2023 році рівень інвестицій в усі вищеперелічені медіа все ще буде нижчим за показники 2019, хоча кіно і ООН майже повністю відновлять втрачені позиції.

На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts

Обмежена пропозиція та зростання попиту стимулюють медіаінфляцію

Динамічне відновлення реклами після падіння та постійна міграція аудиторії з традиційних до діджитал-каналів сприяють зростанню цін на медіа. Особливо це стосується ТБ. У 2021 році вартість ТБ-реклами у середньому зросла на 5%. Інвестиції ж на телебачення зросли на 1%. Тож обсяг аудиторій, охоплених у світі загалом, скорочується. Натомість діджитал росте за рахунок збільшення аудиторії та більш масштабної монетизації. Тож інфляція онлайн-відео у середньому становить 7%, у той час як інвестиції ростимуть на 26%. А соціальні медіа практично не дорожчають, хоч інвестиції у цей формат ростуть на 25%.

Рівень інфляції в Україні, традиційно, є високим. Так, за прогнозом ТБ додасть 5% до вартості у 2021 та 15% у 2022. Діджитал зростає за об’ємом інвестицій, а інфляція в онлайн-відео триматиметься на рівні 10-20% протягом 2021-2022 років. Темпи росту цін на соціальні медіа поступаються світовим — 15% у цьому та наступному році****.

Практично кожний другий новий долар інвестицій у рекламу вкладається у США

Практично усі регіони у світі цього року покажуть ріст інвестицій у рекламу, коливаючись від 9% у Азійсько-Тихоокеанському до 5% на Близькому Сході та в Північній Африці (його падіння у 2020 році було найбільшим і становило 21%). Найбільше базове зростання очікується у Північній Америці — 13% цього року, незважаючи на незначне 1%-ве скорочення минулого року. Такий високий рівень можливий завдяки швидкій діджитал-трансформації у різних галузях економіки регіону та значним інвестиціям connected TV і video-on-demand.

США буде найбільшим контриб’ютором світового зростання у 2021 році, адже на неї припадає 46% із 67 млрд доларів США глобальних інвестицій у рекламу. На другому місці Китай із 11%, а на третьому Японія та Великобританія — по 6%.

*Gradus research, 26.05.2020 (1000 респондентів) та 01.03.2021 (747 респондентів)

**EVO Group, аналіз Soul Partners

***GWI, Pace panel Ukraine, 2021/1, Всі 16-64

****За пронозом Publicis Groupe, квітень 2021

Фото на головній: Markus Winkler


Читайте також:

Розвиток рекламно-комунікаційного ринку України: ВРК оновлює свій річний прогноз

За 2 роки середній дохід українського онлайн-продавця зріс у 1,5 рази. Аналітика Payoneer

Теги: digitale-commerceаналітика

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?
Маркетинг і Комунікації

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

22 Лютого, 2022

У івент-просторі PMHUB пройшов мітап, присвячений івентам та індустрії заходів, PMHUB Talk 2022. Подія стала офіційною пре-паті Event Industry Forum 2022 і зібрала провідних гравців галузі — від організаторів фестивалів та бізнес-конференцій до фешн-шоу. На події учасники...

Читати даліDetails

Ком’юніті брендів до того, як це стало мейнстрімом

Чорна п’ятниця 2021 року в українському e-commerce: аналітика AppsFlyer

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.