• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Мобільний маркетинг: головні тренди 2021 року

31 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Мобільний маркетинг: головні тренди 2021 року
Share on FacebookShare on Twitter

Попри рік, коли аудиторія була менш мобільною, ніж будь-коли раніше, сам мобільний маркетинг продовжував розвиватися та змінюватися. Тут ми розглянемо деякі основні моменти глибокого занурення в мобільний маркетинг.

Прорив соціальної комерції

Після років розвитку соціальної комерції 2021 став не продуктивним. Навіть коли звичайні заклади працювали, досвід покупок був затьмарений страхами пандемії.

Проте канали соціальної комерції в Snapchat, Pinterest, TikTok і особливо в Instagram стали більш просунутими, дозволяючи роздрібним продавцям і брендам «охоплювати споживачів там, де вони є, а не хвилюватися про те, де їх ще немає», зазначав Стівен Воррінгтон з Jellyfish ще в червні.

Як сказав у жовтні керівник відділу соціальної практики MediaCom Кевін Чан: «Швидка еволюція соціальної комерції триватиме до 2022 року. Велика кількість користувачів звикне до більш геніальних форматів, і буде багато контенту, який захопить їхню уяву та змусить розшерити друзям».

Мережі Challenger

На конкурентному ринку стільникових мереж, де на більшості ринків домінує кілька великих гравців, тактика протидії істеблішменту окупилася для нових учасників, таких як GiffGaff і Mint Mobile. Це є доказом того, що споживачі все ще добре реагують на яскраві повідомлення та можливість стати на бік аутсайдерів, за умови, звичайно, що ціни також нижче середнього, навіть в утилітарному секторі, такому як мобільне покриття.

5G стає USP

Водночас, створені мережі зв’язку, такі як T-Mobile, AT&T і Verizon, просувають 5G як наступну відмінну перевагу для мобільних клієнтів.

Технологія лежить в основі все більшої кількості комунікацій бренду AT&T, сказала старший віцепрезидент Дженніфер Ван Баскірк.

За словами Крістін МакХ’ю, старшого віцепрезидент Verizon з маркетингової активації, його конкуренти знаходять способи зв’язати цю раніше нудно звучну розробку з повсякденними варіантами використання: «Ми знаємо, що найкраща освіта — це відчутні випадки використання, які демонструють, що може зробити Verizon 5G. Ми демонструємо, як запровадити технологію та втілити її в життя, а також продати її потрібній аудиторії через найкращі у своєму класі партнерські відносини».

Інфлюенсери отримують все більше влади

З появою TikTok як основної сили в соціальних мережах протягом останніх двох років, конкуренція за таланти між платформами набула розпалу. Ось чому такі платформи, як Clubhouse і Triller намагалися відтягнути популярних творців, включаючи Чарлі Д’Амеліо, від суперників, сплачуючи їм наперед.

Хоча ці зусилля зазнали невдачі, більші платформи почали платити творцям, щоб забезпечити їх лояльність та ексклюзивність. Це означало, що впливові особи — або, принаймні, деякі з них — тепер мають більшу владу, ніж будь-коли раніше, у порівнянні з компаніями, які розміщують їхній контент.

TikTok став життєздатним рекламним каналом

Золотий гусак Bytedance був найбільшою технологічною історією всієї пандемії. Але в 2021 році платформа почала заохочувати малий і середній бізнес рекламувати товари своїм користувачам саме через TikTok, дотримуючись того самого шляху, який перетворив Facebook з технологічної компанії в Пало-Альто в імперську силу Силіконової долини. Ліза Фрідріх, керівник відділу малого бізнесу TikTok, розповіла про те, як навесні платформа розробила злітну смугу від органічного соціального до платного контенту для малого та середнього бізнесу.

Джерело

Фото на головній: Markus SpiskeHire


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про виставку різдвяних топерів, взаємодію зі штучним інтелектом та традицію Тома Круза

Теги: креативрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.