Згідно зі звітом Digital Turbine, оскільки споживачі все частіше використовують цифрові канали, більша частина (55%) мобільних покупців завантажили принаймні одну нову програму для покупок перед сезоном свят.
Серед завантажених програм для покупок були Amazon, Walmart і Target. Але у звіті також визначено інші програми, зокрема Nike, Etsy, Poshmark і Fetch Rewards, як «альпіністів», що вказує на те, що споживачі мали намір встановити ці програми вище середнього.
Згідно зі звітом, Sam’s Club та eBay були серед додатків, які мали низькі наміри встановлення, попри те, що вони мали високу обізнаність споживачів.
Звіт Digital Turbine повторює аналогічні дослідження, які вказують на те, що роздрібні продавці, такі як Walmart і Amazon, продовжують домінувати у завантаженні додатків і поінформованості споживачів. Звіт Sensor Tower Store Intelligence за 2020 рік показав, що Walmart, Amazon і Shop були найбільш завантажуваними програмами для покупок під час Чорної п’ятниці минулого року. Інший звіт, опублікований на початку року від Apptopia, показав, що Amazon, Walmart і Wish увійшли до трійки найбільш завантажуваних додатків серед покупців у США за весь 2020 рік.
У ширшому плані дослідження показують, що споживачі все частіше хочуть робити покупки через мобільні додатки, особливо молоді споживачі. У звіті Liftoff and Adjust було виявлено збільшення на 40% залучення до додатків для покупок у 2020 році у порівнянні з 2019 роком, що свідчить про те, що більше споживачів зверталися до мобільних програм для покупок під час пандемії COVID-19. Звіт Brightpearl.com цієї осені показав, що покоління Z планує робити покупки на свята через кілька мобільних і соціальних мереж, включаючи Facebook, мобільні додатки роздрібного продавця, WhatsApp, Instagram і YouTube.
Оскільки під час пандемії коронавірусу покупці більше покладаються на мобільні додатки, роздрібні продавці додають нові функції для оптимізації мобільних покупок. На початку жовтня Macy’s оновила дизайн додатків і навігацію, а також представила пряму трансляцію покупок. Пізніше того ж місяця Target додав повідомлення «Щось забули?» разом із новими функціями для підтримки служб доставлення в той же день.
Читайте також:
Інсайти конференції CASES: Marketing, Strategy & PR