Michelob Ultra випустив епізодичний рекламний ролик із трьох частин, щоб залишити свій відбиток у все більш переповненій рекламній лінійці Super Bowl.
Бренд рекламує три продукти зі свого портфоліо: вищезгадану базу Michelob Ultra, варіант Pure Gold та видання «Organic Seltzer», обмірковуючи питання про те, чим гравці можуть зайнятися, коли не б’ють м’яча.
Опираючись на деякі з найбільш відомих імен у спорті, кампанія залучила різноманітних чемпіонів від Серени Вільямс до Алекса Моргана для відкриття, веселої ночі в боулінгу в компанії коміка Стіва Бушемі.
У зміні темпу, другий ролик зосереджено на суперзірці гольфу та постійному гравцеві Michelob Ultra Бруксі Кепка, який привносить свій суворий підхід до удару в планку, коли замовляє Organic Seltzer.
Остання реклама для Superior Bowl завершується в компанії латиноамериканської співачки та актриси Беккі Джі, відомої своєю любов’ю до всього, що блищить.
У заяві для преси представники бренду наголосили: «Нова рекламна кампанія Superior Bowl буде не тільки нагадуванням світу про те, що „товар вартісний лише, якщо вам подобається“, а й насправді означає щось більше: гендерну рівність у спорті. Після того, як Michelob Ultra виділила 100 мільйонів доларів США на підвищення популярності жінок у спорті, Michelob ULTRA робить свій наступний крок до гендерної рівності у спорті, показуючи рівноправне представлення чоловіків і жінок у цьому році в рекламі Суперкубку режисована, номінованою на „Оскар“, кінооператоркою Рейчел Моррісон».
Читайте також:
Анонімна мережа має на меті боротися з токсичністю рекламних агентств