• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Мережа Selfridges обіцяє максимально спростити купівлю NFT

18 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дуже скоро купити невзаємозамінні токени буде не складніше, ніж, скажімо, купити одяг. І першим кроком до цього є те, що мережа магазинів Selfridges вирішила стати першим у світі ритейлером, який пропонуватиме, так би мовити, «безрецептурні» NFT за фіксовану ціну.

Такий чималий крок, зроблений мережею Selfridges у час, коли межа між реальними та цифровими колекційними об’єктами дедалі сильніше розмивається, є частиною її колаборації з модним лейблом Paco Rabanne та музеєм Fondation Vasarely, який присвячений творчому доробку Віктора Вазарелі, засновника руху оп-арт.

Супроводжується така колаборація також виставкою Universe, яка демонструватиме творчість Вазарелі поряд із фізичною колекцією Paco Rabanne, що була натхнена оптичними ілюзіями оп-арту.

Що ж до NFT, Selfridges збирається запропонувати покупцям широкий вибір із щонайменше 1800 токенів. Серед них будуть, зокрема, оцифровані версії перших 12 суконь Paco Rabanne і 12 ранніх робіт Віктора Вазарелі. Такий продаж триватиме з 28 січня до 12 березня, а ціни варіюватимуться від 2700 до 136000 доларів. І, що є, мабуть, найважливішим, всі такі покупки можна буде оплатити звичайною кредитною карткою.

Як повідомляє Vogue Business, цифрові сукні Paco Rabanne є сумісними із численними віртуальними світами, що функціонально значно наближує такі NFT до звичайних, фізичних, суконь, які можна надягти в реальному світі. Деякі з NFT, запропонованих Paco Rabanne, відроджують концепції 1960-х років, що свого часу так і не вийшли на ринок.

Ідея всього цього полягає в тому, щоб зробити купівлю NFT доступною пересічному споживачеві. Після придбання токена за допомогою традиційної банківської картки NFT-платформа Substance, яка забезпечує ці транзакції, автоматично створює для покупця цифровий гаманець, дозволяючи йому оминути доволі морочливий процес знайомства з криптовалютами.

Джейсон Аттард, гендиректор платформи Substance, пояснює: «Споживачі не завжди чітко собі уявляють, як працюють навіть звичайні платіжні системи. Втім, це нікого не зупиняє від користування ними. Тому, якщо дотримуватися традиційного процесу здійснення покупок, це може подолати побоювання публіки щодо криптосвіту. А якщо вилучити такі слова як «NFT», «крипто» і «блокчейн», у нас залишиться просто взаємодія».

Джерело


Читайте також:

Чому GAP продає NFT?

Чому Pepsi випускає безкоштовні NFT?

У NFT тепер є спеціальний фізичний музей у Сіетлі.

Теги: NFTбізнесдіджиталритейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Маркетинг і Комунікації

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

9 Грудня, 2024

Команда Асоціації корпоративних медіа України разом з експертами-практиками українського бізнесу продовжує усвідомлювати і поширювати цінний досвід. Висновки форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» і кейси конкурсу корпоративних медіа формують банк ідей...

Читати даліDetails

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.