Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку?
Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з часткою 40%, найбільшим штатом інженерів та конструкторів, власним конструкторським бюро і найвищою гідравлічною експертизою на ринку. Біль європейських партнерів – тривалий, складний та дорогий процес розробки гідравлічних рішень.
Саме тому, конкурентна стратегія компанія сформульована як “Easy Access To Superior Hydraulic Expertise”.

- Easy Access значить, що MotorImpex дає ринку легкість в роботі – компанія відповідає на запити клієнтів за лічені години, готує пропозиції та експертні рішення за тиждень, не рахує кількість витрачених годин на пропозицію, не виставляє рахунки за комунікацію, і в цілому демонструє максимальну залученість в процес.
- Superior Hydraulic Expertise значить, що європейський клієнт з першої зустрічі спілкується напряму з досвідченими інженерами, які знають всі новинки, всі доступні компоненти гідравліки та їхні аналоги. Таким чином легко отримує доступ до найвищої гідравлічної експертизи.



Для ефективної комунікації стратегії MAKE SENSE розробили комунікаційну стратегію за принципами успішних світових брендів – “Goodbye Risks – Hi Motorimpex!”. Це динамічна, адаптивна платформа, що легко масштабується на будь-які креативні матеріали: від продуктового контенту та кейсів до іміджевих комунікацій. Наприклад: Goodbye Inefficiency – Hi Motorimpex; Goodbye Chaos – Hi Motorimpex; Goodbye Delays – Hi Motorimpex; Goodbye One-Day Warranty – Hi Motorimpex.



Крім цього, MAKE SENSE провели сучасний ребрендинг компанії відповідно до останніх трендів світового індустріального дизайну і визначили серію найефективніших B2B-інструментів для виходу на європейський ринок та контент для кожного з цих каналів.



Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: «Ми точно знаємо, що українські бізнеси, гідні міжнародної експансії. Україні є що запропонувати світові. Наша місія як агенції — допомагати українським компаніям ставати відомими міжнародними брендами та комунікувати свої переваги: якість, бачення, талановитих людей та технології, а також створювати додану цінність на кожному ринку присутності».
Віктор Скрипніков, директор з розвитку MOTORIMPEX на міжнародних ринках: «В Україні ми вже реалізували свій потенціал майже на максимум. Ми є беззаперечним лідером у сфері гідравлічного обладнання. Тому вихід на міжнародний ринок — це логічний наступний крок для компанії. Ми впевнені, що маємо чим зацікавити міжнародних клієнтів».