• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Share on FacebookShare on Twitter

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку?

Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з часткою 40%, найбільшим штатом інженерів та конструкторів, власним конструкторським бюро і найвищою гідравлічною експертизою на ринку. Біль європейських партнерів – тривалий, складний та дорогий процес розробки гідравлічних рішень.

Саме тому, конкурентна стратегія компанія сформульована як “Easy Access To Superior Hydraulic Expertise”.

  • Easy Access значить, що MotorImpex дає ринку легкість в роботі – компанія відповідає на запити клієнтів за лічені години, готує пропозиції та експертні рішення за тиждень, не рахує кількість витрачених годин на пропозицію, не виставляє рахунки за комунікацію, і в цілому демонструє максимальну залученість в процес.
  • Superior Hydraulic Expertise значить, що європейський клієнт з першої зустрічі спілкується напряму з досвідченими інженерами, які знають всі новинки, всі доступні компоненти гідравліки та їхні аналоги. Таким чином легко отримує доступ до найвищої гідравлічної експертизи.

Для ефективної комунікації стратегії MAKE SENSE розробили комунікаційну стратегію за принципами успішних світових брендів – “Goodbye Risks – Hi Motorimpex!”. Це динамічна, адаптивна платформа, що легко масштабується на будь-які креативні матеріали: від продуктового контенту та кейсів до іміджевих комунікацій. Наприклад: Goodbye Inefficiency – Hi Motorimpex; Goodbye Chaos – Hi Motorimpex; Goodbye Delays – Hi Motorimpex; Goodbye One-Day Warranty – Hi Motorimpex.

Крім цього, MAKE SENSE провели сучасний ребрендинг компанії відповідно до останніх трендів світового індустріального дизайну і визначили серію найефективніших B2B-інструментів для виходу на європейський ринок та контент для кожного з цих каналів.

Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: «Ми точно знаємо, що українські бізнеси, гідні міжнародної експансії. Україні є що запропонувати світові. Наша місія як агенції — допомагати українським компаніям ставати відомими міжнародними брендами та комунікувати свої переваги: якість, бачення, талановитих людей та технології, а також створювати додану цінність на кожному ринку присутності».

Віктор Скрипніков, директор з розвитку MOTORIMPEX на міжнародних ринках: «В Україні ми вже реалізували свій потенціал майже на максимум. Ми є беззаперечним лідером у сфері гідравлічного обладнання. Тому вихід на міжнародний ринок — це логічний наступний крок для компанії. Ми впевнені, що маємо чим зацікавити міжнародних клієнтів».

Теги: брендингкреативстратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.