• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Креативники Stendahls про «ізольоване кіно» на безлюдному маяку

3 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Креативники Stendahls про «ізольоване кіно» на безлюдному маяку
Share on FacebookShare on Twitter

Як відомо, рекламні зусилля щорічного кінофестивалю в Гетеборзі розширюють творчі межі, але його кампанія 2021 року справді довела зміст нетрадиційної реклами до крайніх заходів.

Через явну відсутність вечірок, натовпу та прем’єр фільмів з аншлагом, креативники Stendhals почали запитувати, що насправді означають фільми для людей, коли ми так відокремлені один від одного, і почала розвиватися ідея «Ізольованого кіно».

«Ми були змушені думати трохи по-іншому, щоб взагалі втілити цей досвід, — каже арт-директор Олександр Скоглунд. — Попри те, що у Швеції не було карантину, як у багатьох інших країнах, на цю тему точилися постійні дебати».

«Тому ми вирішили зробити це своєю силою і створити кінофестиваль виключно для одного в супер ізольованому місці. Результатом став «Ізольований кінотеатр», де одному «щасливому» переможцю довелося провести тиждень на самоті на невеликому маяковому острові лише з кінокомпанією».

Прийнявши понад 12 000 претендентів з більш ніж 45 країн, команда обрала Лізу для подорожі на безлюдний острів, де вона жила на самоті в холодному маяку, а її єдиною розвагою стали фільми.

Просування проєкту було напруженим: команді довелося подорожувати хвилястим непередбачуваним морем до одного з найбільш безплідних і вітряних місць Швеції, щоб зняти рекламу.

«Бути посеред Північного моря в найхолодніші дні року було, м’яко кажучи, викликом, — зазначає Скоглунд. — Але водночас це був фантастичний досвід роботи на природі. Ми були невеликою командою, якій довелося наполегливо працювати протягом кількох годин світлового дня».

Stendahls

Під час інтенсивного перебування Лізи на острові у неї не було особистої компанії і не було засобів зв’язкуіз зовнішнім світом.

«Сміливі ідеї вимагають сміливих клієнтів, — каже копірайтер Мікаель Андерссон про те, щоб отримати таку нестандартну ідею. – Гетеборзький кінофестиваль одразу побачив потенціал у цій ідеї, коли ми знайшли спосіб все ж таки втілити фізичну подію».

Під час семиденного перебування на маяку Ліза переглянула 60 різних фільмів, які потім відображала у своєму щоденнику відео.

«Можливість втекти у світ кіно врятувала мене від того, щоб зійти з розуму за цей час, — каже Скоглунд. — Коли все це божевілля закінчиться, я вірю, що такий перезапуск може стати новим початком для кінотеатрів. Відчути фільм у кінотеатрі — дивовижно».

Джерело


Читайте також:

Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»

Теги: кінокреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.