• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Користувачі Twitter вважають, що забагато гумору від брендів виглядає застаріло

18 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Користувачі Twitter вважають, що забагато гумору від брендів виглядає застаріло
Share on FacebookShare on Twitter

Бренди в Twitter можуть переоцінити те, як вони взаємодіють з шанувальниками, особливо щодо тонів, які вони використовують.

Згідно #RealTalk, новому звіту, проведеному Twitter про сприйняття бренду на його платформі, попри те, що більшість користувачів описують акаунти брендів як «грайливі» та «кумедні», кожен другий вважає, що надмірна залежність від гумору може виявитися застарілою.

Гігант соціальних медіа проаналізував 5000 твітів про бренди, на основі яких були опитані та перевірені тенденції на 16 000 користувачів у співпраці з компанією Sparkler, що досліджує ринок. Twitter також об’єднався з платформою аналізу аудиторії Pulsar, щоб сканувати кожен твіт від 20 великих брендів за останні три роки. Хоча звіт був опублікований минулого тижня, опитування Sparkler проводилося з травня по червень 2021 року.

Висновок про те, що гумор може старіти, має стати попередженням для брендів, які вважають, що хороше залучення — це смішна взаємодія. Просто запитайте Pabst Blue Ribbon, яка цього місяця зіткнулася з негативною реакцією після того, як співробітник зробив серію твітів з рейтингом X, які висміювали Dry January на офіційній соціальній сторінці. Попри те, що твіти стали вірусними, бренд був явно незадоволений, швидко видалив більшість доказів, а також вибачився за грубу поведінку.

Помилка PBR ілюструє пов’язаний висновок з дослідження Twitter, а саме, що тон, який використовує бренд, повинен залежати від обставин. 8 з 10 людей вважають, що бренди повинні змінювати свій тон відповідно до часу.

Іншими словами, те, що PBR розмістили твіт із рейтингом X, був не просто поганий маркетинговий хід, а й тим, що це мало нешанобливий зв’язок з кампанією охорони здоров’я. Wendy’s, з іншого боку, провів цілий день, висміюючи людей і бренди в Twitter, але майже не відчув негативної реакції, оскільки обставини були його щорічним Національним днем ​​смаженого.

RealTalk також виявив, що 80% людей не проти того, щоб їх продали в соціальних мережах, якщо реклама розважальна або змістовна. Це хороша новина для простору, де спостерігається вибухове зростання реклами на різноманітних платформах, хоча це чинить більший тиск на бренди, щоб вони правильно надсилали повідомлення, особливо коли користувачі стають більш кмітливими у знаходженні нещирості.

Нарешті, 9 з 10 людей сказали, що цінують бренди, які мають сильне відчуття себе. Оскільки бренди переоцінюють, як вони спілкуються з шанувальниками в Twitter, вони повинні зосередитися на тому, щоб бути самобутніми, вирізаючи власний тон, теми, що цікавлять, і спільноти, з якими можна взаємодіяти.

Джерело


Читайте також:

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

Теги: брендмаркетинг і комунікаціїрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Для нового покоління Alpha й Z навчання онлайн стало не винятком, а нормою. За даними UNICEF: COVID-19 and School Closures : 67% дітей у країнах із середнім і високим доходом...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.