Бренди в Twitter можуть переоцінити те, як вони взаємодіють з шанувальниками, особливо щодо тонів, які вони використовують.
Згідно #RealTalk, новому звіту, проведеному Twitter про сприйняття бренду на його платформі, попри те, що більшість користувачів описують акаунти брендів як «грайливі» та «кумедні», кожен другий вважає, що надмірна залежність від гумору може виявитися застарілою.
Гігант соціальних медіа проаналізував 5000 твітів про бренди, на основі яких були опитані та перевірені тенденції на 16 000 користувачів у співпраці з компанією Sparkler, що досліджує ринок. Twitter також об’єднався з платформою аналізу аудиторії Pulsar, щоб сканувати кожен твіт від 20 великих брендів за останні три роки. Хоча звіт був опублікований минулого тижня, опитування Sparkler проводилося з травня по червень 2021 року.
Висновок про те, що гумор може старіти, має стати попередженням для брендів, які вважають, що хороше залучення — це смішна взаємодія. Просто запитайте Pabst Blue Ribbon, яка цього місяця зіткнулася з негативною реакцією після того, як співробітник зробив серію твітів з рейтингом X, які висміювали Dry January на офіційній соціальній сторінці. Попри те, що твіти стали вірусними, бренд був явно незадоволений, швидко видалив більшість доказів, а також вибачився за грубу поведінку.
Помилка PBR ілюструє пов’язаний висновок з дослідження Twitter, а саме, що тон, який використовує бренд, повинен залежати від обставин. 8 з 10 людей вважають, що бренди повинні змінювати свій тон відповідно до часу.
Іншими словами, те, що PBR розмістили твіт із рейтингом X, був не просто поганий маркетинговий хід, а й тим, що це мало нешанобливий зв’язок з кампанією охорони здоров’я. Wendy’s, з іншого боку, провів цілий день, висміюючи людей і бренди в Twitter, але майже не відчув негативної реакції, оскільки обставини були його щорічним Національним днем смаженого.
RealTalk також виявив, що 80% людей не проти того, щоб їх продали в соціальних мережах, якщо реклама розважальна або змістовна. Це хороша новина для простору, де спостерігається вибухове зростання реклами на різноманітних платформах, хоча це чинить більший тиск на бренди, щоб вони правильно надсилали повідомлення, особливо коли користувачі стають більш кмітливими у знаходженні нещирості.
Нарешті, 9 з 10 людей сказали, що цінують бренди, які мають сильне відчуття себе. Оскільки бренди переоцінюють, як вони спілкуються з шанувальниками в Twitter, вони повинні зосередитися на тому, щоб бути самобутніми, вирізаючи власний тон, теми, що цікавлять, і спільноти, з якими можна взаємодіяти.
Читайте також:
Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео