• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Користувачі Twitter вважають, що забагато гумору від брендів виглядає застаріло

18 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Користувачі Twitter вважають, що забагато гумору від брендів виглядає застаріло
Share on FacebookShare on Twitter

Бренди в Twitter можуть переоцінити те, як вони взаємодіють з шанувальниками, особливо щодо тонів, які вони використовують.

Згідно #RealTalk, новому звіту, проведеному Twitter про сприйняття бренду на його платформі, попри те, що більшість користувачів описують акаунти брендів як «грайливі» та «кумедні», кожен другий вважає, що надмірна залежність від гумору може виявитися застарілою.

Гігант соціальних медіа проаналізував 5000 твітів про бренди, на основі яких були опитані та перевірені тенденції на 16 000 користувачів у співпраці з компанією Sparkler, що досліджує ринок. Twitter також об’єднався з платформою аналізу аудиторії Pulsar, щоб сканувати кожен твіт від 20 великих брендів за останні три роки. Хоча звіт був опублікований минулого тижня, опитування Sparkler проводилося з травня по червень 2021 року.

Висновок про те, що гумор може старіти, має стати попередженням для брендів, які вважають, що хороше залучення — це смішна взаємодія. Просто запитайте Pabst Blue Ribbon, яка цього місяця зіткнулася з негативною реакцією після того, як співробітник зробив серію твітів з рейтингом X, які висміювали Dry January на офіційній соціальній сторінці. Попри те, що твіти стали вірусними, бренд був явно незадоволений, швидко видалив більшість доказів, а також вибачився за грубу поведінку.

Помилка PBR ілюструє пов’язаний висновок з дослідження Twitter, а саме, що тон, який використовує бренд, повинен залежати від обставин. 8 з 10 людей вважають, що бренди повинні змінювати свій тон відповідно до часу.

Іншими словами, те, що PBR розмістили твіт із рейтингом X, був не просто поганий маркетинговий хід, а й тим, що це мало нешанобливий зв’язок з кампанією охорони здоров’я. Wendy’s, з іншого боку, провів цілий день, висміюючи людей і бренди в Twitter, але майже не відчув негативної реакції, оскільки обставини були його щорічним Національним днем ​​смаженого.

RealTalk також виявив, що 80% людей не проти того, щоб їх продали в соціальних мережах, якщо реклама розважальна або змістовна. Це хороша новина для простору, де спостерігається вибухове зростання реклами на різноманітних платформах, хоча це чинить більший тиск на бренди, щоб вони правильно надсилали повідомлення, особливо коли користувачі стають більш кмітливими у знаходженні нещирості.

Нарешті, 9 з 10 людей сказали, що цінують бренди, які мають сильне відчуття себе. Оскільки бренди переоцінюють, як вони спілкуються з шанувальниками в Twitter, вони повинні зосередитися на тому, щоб бути самобутніми, вирізаючи власний тон, теми, що цікавлять, і спільноти, з якими можна взаємодіяти.

Джерело


Читайте також:

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

Теги: брендмаркетинг і комунікаціїрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.