• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

KLM подарувала посадковим талонам нове життя, а дітям — розмальовки

2 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
KLM подарувала посадковим талонам нове життя, а дітям — розмальовки
Share on FacebookShare on Twitter

Після перельотів у пасажирів завжди на руках залишаються посадкові талони, які їм більше не знадобляться. Раніше їх просто викидали, але KLM Ukraine вирішила подарувати їм нове життя. Так в аеропорту «Бориспіль» з’явився спеціальний контейнер, де мандрівники могли залишати свої посадкові талони, щоб долучитися до доброї справи.

Всі талони з контейнера відправили на перероблення, завдяки чому були створені розмальовки для дітей з українських дитячих будинків. У такий спосіб авіакомпанія допомогла дітям та сприяла зменшенню відходів.

KLM

«Ми дуже раді, що клієнти підтримали нашу ідею, і вдячні кожному пасажиру. Разом нам вдалося зробити дітей трішки щасливішими, і це неймовірно. Після такого успіху ми не збираємося зупинятись і плануємо ще більше соціальних ініціатив, які ви зможете побачити вже зовсім скоро», — сказав Ерік Анконетті, генеральний менеджер Air France KLM у країнах СНД.

KLM

За місяць в аеропорту Бориспіль пасажири зібрали 10 кілограмів талонів у рамках акції «Щастя прилетіло». Завдяки цьому KLM зробили унікальні розмальовки, які отримали:

  • Дарницький дитячий будинок-інтернат;
  • Київський обласний дім дитини;
  • Київський міський будинок дитини ім. М. М. Городецького;
  • Дитячий центр «Моя сім’я»;
  • Дитячий будинок «Чебурашка»;
  • Дім дитини «Сонечко»;
  • Дитяча лікарня «Охматдит».

Екологічна відповідальність — ключовий напрям діяльності KLM

У 2019 році компанія представила свою ініціативу «Fly Responsible», покликану перетворити KLM у більш екологічну авіакомпанію. Окрім оновлення авіаційного парку, новий підхід передбачає розширення виробництва та використання SAF (екологічного авіаційного пального).

Амбітна кліматична політика залежить від злагодженої співпраці з галузевими партнерами, урядами та науковими установами. Тож KLM має досягти домовленостей, які підтримають інновації та енергетичний перехід.

Попри величезний вплив COVID-19, екологічність залишається для KLM пріоритетом. У 2021 році компанія додала до свого авіаційного парку перший із 25 нових Embraer 195-E2. Цей літак виділяє на 31% менше CO2 в розрахунку на одного пасажира, ніж його попередник. KLM також брала участь у випробуваннях екологічно безпечного пересування та здійснила перший у світі комерційний політ на паливній суміші, що містить синтетичний гас.

Нещодавно KLM взяла на себе зобов’язання щодо скорочення викидів CO2, спеціально розроблене для авіаційної галузі в межах ініціативи «Science Based Targets». Це допоможе привести цілі перевізника у відповідність до Паризької кліматичної угоди, покликаної обмежити глобальне потепління значно нижчим показником, ніж 2°C, у порівнянні з доіндустріальним рівнем.

«Підвищення екологічності наших операційних процесів — також є важливим моментом. Наприклад, ми переробляємо відходи із салону, зокрема й пляшки, і робимо з них нитку для наших 3D-принтерів. А принтери ми використовуємо для виробництва інструментів, які полегшують і пришвидшують обслуговування наших літаків», — додав Ерік Анконетті.

Здійснюючи послідовну й продуману екологічну політику протягом багатьох років, KLM заохочує пасажирів і місцеві представництва по всьому світу долучатися до ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

KLM

У 2021 році KLM Ukraine ініціювала висадження дерев «liriodendron tulipifera» у «Добропарку», а у 2015 році подарувала кільком дитячим будинкам сучасні велосипеди.


Читайте також:

Місія — зелене майбутнє: чому бізнесу так важливо бути екосвідомим?

Теги: благодійністьекологіясоціальна відповідальністьсуспільствотранспорт

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.