• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Ключові тренди маркетингової індустрії: прогноз на 2022 рік від AppsFlyer

23 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ключові тренди маркетингової індустрії: прогноз на 2022 рік від AppsFlyer
Share on FacebookShare on Twitter

AppsFlyer — платформа для маркетингової аналітики та мобільної атрибуції публікує Прогноз на 2022 рік

Зростання агрегованих даних

2021 став роком, коли залежність від даних на рівні користувачів почала знижуватися (в основному через iOS14.5). У 2022 році агреговані дані використовуватимуться за замовчуванням.

У світі, де важлива конфіденційність, маркетологам необхідно пристосовуватися до агрегованих даних для вимірювання та оптимізації кампаній. Це також забезпечить конфіденційність клієнтів та рентабельність бюджетів.

У міру збільшення обсягів агрегованих даних прибільшуватимуться і прогнози можливого зростання. Це стане можливим завдяки машинному навчанню та іншим технологіям, що зберігають конфіденційність.

Рекламодавці прагнутимуть вкладати кошти у нові для себе канали й приділяти підвищену увагу створенню власних каналів даних, і маркетингу. Стануть активніше використовуватися PUSH-повідомлення та email-маркетинг.

Інвестиції у мобільний зв’язок зростуть

Пандемія прискорила мобільну трансформацію бізнесу, особливо у сфері роздрібної торгівлі та фінансів. Ця тенденція продовжиться, попри поступове повернення до нормального життя. У 2022 році інвестиції в мобільний зв’язок та мобільний маркетинг зростатимуть, оскільки компанії переводитимуть свій основний та Інтернет-трафік у мобільні додатки.

Супераппів стане більше

Супераппи (superApps), що пропонують відразу кілька послуг, вже стали звичними переважно в Азії. Програми подібні до китайського WeChat дозволяють виконувати цілу низку дій з однієї програми (обмін повідомленнями, оплата рахунків, замовлення в ресторанах, купівля товарів).
Ми вже бачили приклади того, як західні бренди вводили додаткові послуги (наприклад Uber додав доставлення їжі). Ймовірно, 2022 році цей тренд лише масштабується. У топі цього тренду будуть Facebook, Twitter, Instagram і Snapchat, які вже тестують можливість платежів усередині своїх програм.

Консолідація ігрової індустрії за допомогою M&A

У 2021 році спостерігалося небачене раніше зростання консолідації ігрових студій. За перші 9 місяців року компанії-розробники залучили неймовірну суму $71 млрд за 844 угоди.

Основні фактори зростання — ігровий ландшафт, що виріс за час пандемії, сприятливе інвестиційне середовище і мега-студії, що прагнуть збільшити кількість своїх користувачів в AR. Так, оновлення Apple до iOS14.5 значно обмежило обсяг даних, які маркетологи можуть використовувати для оптимізації. Тому сьогодні як ніколи складно забезпечити точний таргетинг, що стимулює конверсії та забезпечує прибуток при масштабуванні.

Консолідація дозволяє мега-студіям отримати доступ до бази невеликих студій та їх вихідних даних. І таким чином розширити доступ до своїх даних на рівні користувачів, а також оптимізувати кампанії ремаркетингу з перехресним просуванням та покращити взаємодію з користувачем.
Немає причин думати, що ці тенденції найближчим часом зміняться. 2022 рік, ймовірно, пройде в ключі цих трендів, які вже значно посилили індустрію.

Фото в заголовку: Клей Бенкс, https://unsplash.com/


Читайте також:

Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди

Теги: бізнесгеймінгдіджиталкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.