• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Ключові тенденції для агентств у 2022 році

13 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ключові тенденції для агентств у 2022 році
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно 4A’s опублікували свій другий щорічний звіт «Погляд вперед», присвячений тенденціям, яких індустрія може очікувати цього року у світі агентств, і більшість із них уже знайомі, включаючи політику віддаленої роботи, стійкість та можливості мультиметаверсії.

Мета звіту, сказала Марла Капловіц, президентка і головний виконавчий директор 4A’s, полягає в тому, щоб «справді говорити про те, що нас чекає в цьому році не лише на основі того, що ми чуємо від наших членів, але й того, що ми бачимо в промисловість». Вона додала: «Це всі теми, на які людям потрібно звернути увагу».

Ключовими серед них є екологічність та стійкість. 2021 рік, ймовірно, запам’ятається перебігом екологічних подій, які змінять напрямок бізнесу на десятиліття: спірна COP26 в Глазго, звіт МГЕЗК про зміну клімату з похмурим прогнозом, введення ролей сталого розвитку в організаціях, що підпорядковуються безпосередньо перед Генеральним директором та/або Радою, а також обіцянки SEC нарешті розпочати регулювання (і примусову стандартизацію) звітності з питань довкілля, суспільства та управління (ESG).

Згідно зі звітом, у 2022 році, ймовірно, будуть прискорені зусилля в цьому відношенні, зокрема, агенції будуть більш вибірковими у виборі клієнтів і навпаки, коли йдеться про екологічну відповідальність. 4A заявила, що запустила робочу групу з питань сталого розвитку, щоб допомогти агентствам отримати кращий старт.

Ключові тенденції для агентств у 2022 році
veeterzy

Інша область, яку згадують у звіті, «Майбутнє роботи», вказує, що головною сферою уваги агентств цього року будуть моделі роботи, агентська культура, політика віддаленої роботи та пошук кращих способів найму та утримання персоналу. Згідно зі звітом, керівникам агентств потрібно буде переоцінити майбутнє офісного простору агентства, більше схиляючись до «гнучкої атмосфери» та зосереджуючись на технологіях, щоб персонал, клієнти та партнери могли продовжувати співпрацю онлайн.

Ключові тенденції для агентств у 2022 році
Hannah Busing

«Агентства справді борються з тим, що означає культура, — сказала Капловіц. — Це про людей, чи про місце? Як вони думають про те, щоб рухатися вперед? І ця ідея того, що таке віддалена робота, — як ми виходили на другий рік [пандемії] — це просто те, що буде продовжувати розвиватися». Вона додала, що чим довше агентства працюють дистанційно, тим важче буде змусити «значну кількість людей повернутися до офісу».

Запуск мультиметавсесвіту є ще однією важливою тенденцією, про яку йдеться у звіті, і агентства все ще працюють над тим, як реклама буде вписуватися та найкраще працювати в цьому середовищі, що розвивається. «Ми повинні почати приділяти цьому дуже багато уваги», — додала Капловіц.

Джерело


Читайте також:

Як нові дослідження штучного інтелекту змінюють уявлення консерваторів і колекціонерів про атрибуцію

Теги: агентстварозвитоктехнологіїточка зору

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.