Розвиваючи свою історію закусок, флагманський бренд PepsiCo India Kurkure запустив нову рекламу. У химерній кампанії, розробленій Wunderman Thompson India, головні ролі зіграють популярні кінозірки Акшай Кумар і Саманта Рут Прабху.
Спадщина Kurkure
Kurkure, продукт made in India, протягом багатьох років був провідним гравцем у портфелі PepsiCo.
Бренд був поширений на різні формати солоних закусок і смакових профілів на цангу, бухту та намкін протягом двох десятиліть подорожі в Індії.
Kurkure також виробляється і продається в таких країнах, як ОАЕ, Канада, Пакистан і Бангладеш.
Інноваційні історії
Протягом останніх 20 років Kurkure захопив пульс індійських споживачів і розвивався завдяки інноваційним історіям і помітним слоганам.
Неха Прасад, заступник директора з маркетингу бренду Kurkure, PepsiCo India, сказав: «Бренд зобразив нетрадиційні, але споріднені сучасні індійські сімейні сценарії за допомогою химерного, надзвичайного оповідання, перетворюючи нудні моменти з родиною та друзями на розважальні».
Розвиток стилю оповідання 2022 року
Поточна кампанія є частиною постійного позиціонування бренду, присвяченого тому, що Kurkure є гострою закускою на будь-який час, яка може допомогти додати незвичну нотку в повсякденне життя споживачів.
Продовжуючи свої вигадливі відтворення сучасних індійських сімейних сценаріїв, Kurkure сподівається посилити любов до бренду за допомогою цього фільму, додав Прасад.
Ріту Накра, старший віце-президент Wunderman Thompson, сказав: «Повсякденне життя може бути нудною рутиною, коли немає поворотів».
Читайте також:
TikTok обігнав Google як найбільш відвідуваний веб-сайт