Незабаром відбудеться відкриття найбільшого торгово-розважального центру в Європі Respublika Park. А сьогодні ми розглянемо айдентику ТРЦ від британського агентства AIR Design.
Клієнт
ТРЦ Respublika Park — інноваційний торгово-розважальний центр, розташований на Теремках (Кільцева дорога, 1), нове місце шопінгу та проведення часу вимогливих та досвідчених у розвагах городян.
Завдання
Основне завдання, яке необхідно було вирішити за допомогою брендингу — пом’якшити початкову назву торговельно-розважального центру «Республіка», створити актуальний дизайн, що запам’ятовується, який би підкреслив унікальність архітектурних рішень і відповідав би сучасним тенденціям у сфері рітейлу.
Стратегія
В умовах сучасного міста нікого не здивуєш архітектурними рішеннями зі скла та бетону. Але відповідно до тренду на біофільний дизайн, який втілює адаптацію антропогенного середовища відповідно до природного, використовуючи живі рослини та природне світло — одна з центральних фішок ТРЦ — величезний критий оазис. Його площа понад 2000 кв.м — це найбільший в Україні живий парк усередині торговельного центру. Оазис резонує із зеленими насадженнями навколо будівлі, заспокоює гостя і перетворює шопінг на незабутню пригоду, яка утихомирює і позбавляє від стресу галасливого міського середовища.
Британська агенція Air Design, яка й займалася ребрендингом, запропонувала змінити назву ТРЦ з «Республіка» на «Respublika Park», тим самим пом’якшивши стійку асоціацію із «Зоряними війнами», і зробити акцент на дерево як символ природи та відродження.
Рішення
Метою Air Design було об’єднати широкий асортимент шопінгу, дозвілля, розваг у Respublika Park під однією репрезентативною та самобутньою ідентичністю, яку відвідувачі можуть одразу впізнати. І рішенням стало злиття докупи символів «P» і «R», стилізувавши їх під округлу крону дерева.
Як підкреслює директор Air Design Девід Кемп: «Нашими першочерговими завданнями були ребрендинг та ренеймінг торгово-розважального центру. Ми розробили нову назву та айдентику. Основний символ поєднує літери “R” та “P”, утворюючи дерево, як відбивання великої кількості зелені в Respublika Park і символізуючи перший в Україні ТРЦ із критим зеленим парком».
Крім фірмового стилю, Air Design розробило зручну систему навігації, яка допоможе гостям інтуїтивно пересуватися з однієї локації в іншу та органічно поєднує шлях до магазинів, розважальних зон, фудкортів та зеленої оази.
Ключові кольори бренду
Ключові кольори бренду: глибокий темно-фіолетовий та свіжий м’ятний, акцентовані білим, бузковим та яскраво-рожевим. Стильні, сучасні та досить яскраві, як і сам торговий центр. Свіжа і насичена палітра кольорів показує веселу і грайливу графічну мову.
Цікавий факт: навпроти темно-фіолетових футуристичних фасадів будівлі (які творці люблячи називають «фіолетовими діамантами») вже висаджений парк сакур, які навесні покриваються яскраво-рожевими квітами. Такий вдумливий підхід характерний для кожної деталі в складному пазлі, що створює реальну і віртуальну інфраструктуру ТРЦ, а все разом робить клієнтський досвід по-справжньому незабутнім.
Юлія Щаслива, CEO ТРЦ Respublika Park, зазначила: «Ми прагнемо створити не черговий безликий “храм шопінгу”, якими так рясніють сучасні мегаполіси, а справжній витвір сучасного мистецтва, виражений у дизайні. Всі елементи фірмового стилю не просто взаємопов’язані, а утворюють цілісну систему, що полегшує сприйняття та викликає певні емоції — захоплення, інтерес, задоволення, передчуття вражень, які так потрібні в сучасному світі».
Шрифт
В якості основного шрифту був обраний Gogh — геометричний шрифт без засічок із сучасним дизайном і традиційним духом. Він добре поєднується і гармонує з брендом, не відриває читача, але зберігає багатий і виразний характер.
Графічні форми
Щоб підкреслити динамічність брендингу, було розроблено набір графічних елементів, які своїми округлими формами надсилають до архітектурного рішення ТРЦ. Вони використовуються в рекламних матеріалах разом з фото і текстами та є єднальним елементом, символізуючи запал, енергію і вічний рух.
Грайлива 3D графічна мова в яскравій колірній палітрі бренду натхненний типографічними формами логотипу. При цьому фірмовий стиль поєднує легкість та інноваційність, пробуджуючи інтерес та цікавість, а використання 3D елементів віддає данину взаємопроникненню реального та віртуального, що вже стає мейнстримом.
Незабаром ТРЦ Respublika Park відчинить свої двері й задасть новий рівень самому поняттю «суспільний простір».
Слідкуйте за анонсами та приходьте милуватися!
Читайте також:
Кунжутні послання та «третє око»: шість кампаній для людей з порушеннями зору
Реалізм відеоігор: Activision задіяла військових фотографів у промокампанії Call of Duty