• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Johnson & Johnson поділиться на дві компанії

16 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Johnson & Johnson поділиться на дві компанії
Share on FacebookShare on Twitter

Johnson & Johnson оголосила, що розділиться на дві публічні компанії, відокремивши свої прибуткові підрозділи фармацевтичних та медичних пристроїв від бізнесу споживчих товарів, відомий за допомогою пластиру, Tylenol і його однойменного дитячого шампуню.

Це гучне відділення від застарілої компанії — відбулося того ж тижня, що General Electric оголосила про свій план розпаду, і в той же день подібні новини надійшли від Toshiba — сигналізуючи про те, що інвестори все більше бачать цінність у менших, більш оптимізованих підприємствах, ніж у великих конгломератах.

Головна тема

Гігант охорони здоров’я з Нью-Джерсі створить нову компанію зі свого підрозділу товарів для дому, до якого входять Benadryl, Neutrogena та Aveeno, зберігаючи при цьому свій бізнес з продажу ліків та медичних виробів. Ім’я нового підприємства ще не названо.

Між рядками

Здавалося, інвестори тепло поставилися до цієї ідеї, піднявши акції до $165,01 (на 1,2%). Ринкова вартість компанії становить 434,4 млрд доларів.

«Протягом нашої історії Johnson & Johnson продемонструвала, що ми можемо досягти результатів, які приносять користь усім нашим зацікавленим сторонам, і ми повинні постійно розвивати наш бізнес, щоб забезпечити цінність сьогодні, завтра і в найближчі десятиліття», — сказав виконавчий директор J&J Алекс Горскі.

Фармацевтичне відділення J&J є найбільшим, за минулий рік він приніс 45,6 млрд доларів продажів. Підрозділ медичних виробів тим часом приніс 23 млрд доларів, а сегмент здоров’я споживачів — 14 млрд доларів.

Johnson & Johnson
washingtonpost.com

Підсумок

Хоча споживчий підрозділ J&J є найменшим, продукти в ньому мають величезне визнання бренду. Це також перевіряється, оскільки в багатьох судових процесах стверджується, що дитяча присипка Johnson’s може бути пов’язана з раком яєчників у деяких користувачів.

«Ми віримо, що нова компанія охорони здоров’я споживачів стане світовим лідером у привабливих і зростальних категоріях здоров’я споживачів, а впорядкована та цілеспрямована корпоративна структура надасть їй гнучкість для розширення свого культового портфеля брендів та інноваційних нових продуктів», — сказав Горскі.

У 2019 році компанія перенесла свій бізнес у сфері охорони здоров’я споживачів у США з WPP Wunderman Thompson до Doner від MDC Partners.

У п’ятницю компанія також повідомила, що Горські стане виконавчим головою в січні, а Хоакін Дуато, нинішній віцеголова, замінить його на посаді генерального директора. Очікується, що розділення займе від 18 до 24 місяців і підлягає затвердженню правлінням.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Як створити мистецькі середовища в регіонах, віддалених від обласного центру? Кейс проєкту «Фронтера»

Havas Digital запустив офіційний час для постингу своїх хвостатих друзів

Теги: брендрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.