Johnson & Johnson оголосила, що розділиться на дві публічні компанії, відокремивши свої прибуткові підрозділи фармацевтичних та медичних пристроїв від бізнесу споживчих товарів, відомий за допомогою пластиру, Tylenol і його однойменного дитячого шампуню.
Це гучне відділення від застарілої компанії — відбулося того ж тижня, що General Electric оголосила про свій план розпаду, і в той же день подібні новини надійшли від Toshiba — сигналізуючи про те, що інвестори все більше бачать цінність у менших, більш оптимізованих підприємствах, ніж у великих конгломератах.
Головна тема
Гігант охорони здоров’я з Нью-Джерсі створить нову компанію зі свого підрозділу товарів для дому, до якого входять Benadryl, Neutrogena та Aveeno, зберігаючи при цьому свій бізнес з продажу ліків та медичних виробів. Ім’я нового підприємства ще не названо.
Між рядками
Здавалося, інвестори тепло поставилися до цієї ідеї, піднявши акції до $165,01 (на 1,2%). Ринкова вартість компанії становить 434,4 млрд доларів.
«Протягом нашої історії Johnson & Johnson продемонструвала, що ми можемо досягти результатів, які приносять користь усім нашим зацікавленим сторонам, і ми повинні постійно розвивати наш бізнес, щоб забезпечити цінність сьогодні, завтра і в найближчі десятиліття», — сказав виконавчий директор J&J Алекс Горскі.
Фармацевтичне відділення J&J є найбільшим, за минулий рік він приніс 45,6 млрд доларів продажів. Підрозділ медичних виробів тим часом приніс 23 млрд доларів, а сегмент здоров’я споживачів — 14 млрд доларів.
Підсумок
Хоча споживчий підрозділ J&J є найменшим, продукти в ньому мають величезне визнання бренду. Це також перевіряється, оскільки в багатьох судових процесах стверджується, що дитяча присипка Johnson’s може бути пов’язана з раком яєчників у деяких користувачів.
«Ми віримо, що нова компанія охорони здоров’я споживачів стане світовим лідером у привабливих і зростальних категоріях здоров’я споживачів, а впорядкована та цілеспрямована корпоративна структура надасть їй гнучкість для розширення свого культового портфеля брендів та інноваційних нових продуктів», — сказав Горскі.
У 2019 році компанія перенесла свій бізнес у сфері охорони здоров’я споживачів у США з WPP Wunderman Thompson до Doner від MDC Partners.
У п’ятницю компанія також повідомила, що Горські стане виконавчим головою в січні, а Хоакін Дуато, нинішній віцеголова, замінить його на посаді генерального директора. Очікується, що розділення займе від 18 до 24 місяців і підлягає затвердженню правлінням.
Читайте також:
Як створити мистецькі середовища в регіонах, віддалених від обласного центру? Кейс проєкту «Фронтера»
Havas Digital запустив офіційний час для постингу своїх хвостатих друзів