• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Instagram повертає хронологічну стрічку

9 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Instagram повертає хронологічну стрічку
Share on FacebookShare on Twitter

Instagram планує відновити свою хронологічну стрічку після того, як позбувся цієї опції ще у 2016 році.

Для тих, хто не пам’ятає, платформа соціальних медіа відображала повідомлення в хронологічному порядку п’ять років тому, але після вирішила перейти на алгоритм, керований штучним інтелектом. Коли компанія запровадила цю зміну, користувачі не були задоволені, оскільки середній інстаграмер пропускає 70% своєї стрічки.

Запуск опції для хронологічної стрічки буде серйозною зміною для програми для обміну фотографіями, яка постійно захищає свій алгоритмічний канал, попри постійні скарги та теорії змови від користувачів щодо рейтингу їхніх публікацій. У червневому дописі в блозі Моссері написав, що хронологічна стрічка робила «неможливим для більшості людей побачити все, не кажучи вже про всі публікації, які їх цікавлять». Він сказав, що хронологічна стрічка призвела до того, що люди пропускали більшість публікацій у своїй стрічці у 2016 році.

Відтоді Instagram зіткнувся з ще більшою увагою щодо того, як його алгоритми оцінюють і пропонують контент, особливо для підлітків та молодших користувачів. Конгрес також обговорював законодавчі акти щодо стримування систем рейтингу соціальних медіа, включаючи запропонований законопроєкт, який регулюватиме «зловмисні» алгоритми.

Зараз Instagram тестує ще одну зміну в стрічці: додавання «пропонованих дописів» з акаунтів, на які ви не підписалися, до основної стрічки. Розробник і реверс-інженер Алессандро Палуцці також нещодавно помітив функцію, яка дозволить користувачам сортувати свої стрічки за «home», «favorites» або «following», хоча неясно, чи стосується будь-який з них хронологічного каналу.

Адам Моссері, глава Instagram, оголосив, що гігант соціальних мереж шукає спосіб додати хронологічну опцію для своїх користувачів. Виступаючи на слуханнях у Сенаті про безпеку підлітків і вплив соціальних мереж на дітей, він поділився, що компанія планує «надати людям можливість мати хронологічну стрічку». «Зараз ми працюємо над версією хронологічної стрічки, яку ми сподіваємося запустити наступного року», — прокоментував Моссері, додавши, що компанія прагне запустити цю функцію в першому кварталі 2022 року.

Після первинного оголошення Instagram підтвердив цю новину: «Ми хочемо, щоб люди мали повний контроль над своїм досвідом. Ми експериментували з Вибраними, щоб ви вирішували, чиї публікації ви хочете бачити вище, і працюємо над іншим варіантом перегляду публікацій людей, на яких ви підписалися, у хронологічному порядку». Далі він пояснив: «Ми хочемо, щоб було зрозуміло, що ми створюємо нові варіанти — надаючи людям більше вибору, щоб вони могли вирішувати, що для них найкраще — не перемикаючи всіх назад.. Ви можете очікувати більшого на початку наступного року».

We want people to have meaningful control over their experience. We’ve been experimenting with Favorites, a way for you to decide whose posts you want to see higher up, and we’re working on another option to see posts from people you follow in chronological order.

— Instagram Comms (@InstagramComms) December 8, 2021

Джерело 1, 2


Читайте також:

Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році

Теги: instagramкреативтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.