• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році

23 Липня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році
Share on FacebookShare on Twitter

Instagram Reels — це формат контенту, який дозволяє створювати короткі відео та ділитися ними, які, на відміну від Instagram Stories, не зникають через 24 години. Попри те, що оновлення спочатку критикували як «копію TikTok», Reels отримав позитивні відгуки впливових представників, брендів та користувачів.

Отже, що таке Instagram Reels? Як працює дана функція? Та як бренд може використовувати Reels у своїй маркетинговій стратегії?

Що таке Instagram Reels

Instagram Reels — це короткі відеоролики на 15 або 30 секунд. Подібно до TikTok, Reels пропонує набір інструментів для редагування, які дозволяють користувачам створювати захопливі та веселі відеоматеріали. Reels можуть включати кілька відеокліпів, фільтри, підписи, інтерактивні фони, наклейки тощо.

Доступ до оновлення можна отримати через значок Reels внизу домашньої сторінки Instagram:

Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році

Reels інших користувачів можна переглянути на спеціальній вкладці над стрічкою облікового запису:

Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році

Instagram Reels проти TikTok

Оскільки Instagram Reels є суперником TikTok, варто обговорити, чим вони схожі та чим відрізняються.

Суть Instagram Reels та TikTok одна: надання користувачам творчого простору для створення та обміну короткими відео з іншими.

Однак вони мають суттєві відмінності:

Instagram Reels:

  • Функція влаштована в Instagram
  • Доступна тривалість відео: 15с, 30с, 60с
  • Reels, якими поділилися в Stories, зникнуть через 24 години

TikTok:

  • Окрема платформа
  • Тривалість відео до 3 хвилин
  • Всі відео залишаються в TikTok

Instagram Reels проти Instagram Stories

Не плутайтеся між Instagram Reels та Instagram Stories. Хоч вони дуже схожі один на одного, вони мають й деякі ключові відмінності:

  • Функція Reels пропонує кілька творчих інструментів, включаючи AR-ефекти, регулювання швидкості та можливість вирівнювання багатокліпових відео для чіткіших переходів.
  • Reels можуть бути представлені в розділі «Дослідження» та ними можна ділитися у Stories. Завантажуючи Reels, ви також можете опублікувати її у своєму акаунті. Усі створені вами Reels також показуватимуться у спеціальному розділі вашого профілю, подібно до публікацій IGTV.
  • Якщо ви включите оригінальний звук, аудіо буде приписано до вас, а інші користувачі зможуть використовувати його для створення нових відео.

А як створювати та ділитися Instagram Reels читайте за посиланням.

Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році

Як відстежувати аналітику Instagram Reels

Щоб зрозуміти, чи Reels досягають мети та залучають вашу аудиторію, слід відстежувати їх результати. Instagram робить це просто — облікові бізнес-записи та творці можуть отримати доступ до аналітики Reels в Instagram Insights.

Показники ефективності включають:

  • Досягнуті облікові записи
  • Відтворювання
  • Уподобання
  • Коментарі
  • Збереження
  • Поширення

5 способів використання Instagram Reels для бізнесу

Діліться навчальним змістом

Створення навчального контенту — чудовий спосіб розпочати використання Reels.

Демонструйте свою продукцію

Щоб допомогти алгоритму зрозуміти, про що йдеться у вашому вмісті, і представити його потрібній аудиторії, використовуйте хештеги, накладання тексту та опис підписів.

Діліться залаштунками

Залаштунковий контент допомагає вашим підписникам в Instagram зрозуміти, хто ви й чому продаєте те, що продаєте. Такий тип вмісту привабливий, завойовує довіру і будує певні стосунки.

Озвучуйте знижки та діліться пропозиціями

Бонусна порада: залишайтеся справжніми та не робіть такий вміст занадто явним!

Багато брендів досягли успіху на TikTok, оскільки вони демонструють свою людяність і відмовляються постійно бути ідеальними — саме те, що хочуть бачити користувачі TikTok.

Отже, намагайтеся підтримувати однаковий рівень автентичності. Зосередьтеся на оригінальності та веселощах. Це призведе до високої зацікавленості у ваших відеороликах.

Використовуйте рекламу Instagram Reels

Починаючи з червня 2021 року, рекламодавці Instagram можуть обрати Reels як місце для розміщення своїх оголошень. Розміщення підтримує 6 рекламних цілей:

  • Впізнаваність бренду
  • Досяжність
  • Трафік
  • Встановлення додатку
  • Перегляди відео
  • Конверсії

Джерело

Фото на головній: Claudio Schwarz


Читайте також:

Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

ГО «Навчай для України» і діджитал-агентство FFFACE.ME запустили благодійний Instagram-фільтр

Теги: instagramкомунікаціїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.