• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Як створити продукцію для веганів і любителів м’яса? Кейс компанії Everland

21 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як створити продукцію для веганів і любителів м’яса? Кейс компанії Everland
Share on FacebookShare on Twitter

Прагнучи об’єднати веганів і любителів м’яса скрізь, скандинавська студія дизайну Everland запустила стартап із рослинної їжі La Vie з новою концепцією, яка «провокаційно» проголошує «універсальну любов до життя».

Чи можуть вегани та любителі м’яса знайти спільну мову? Команда стартапу La Vie вважає, що так. Його амбіції фактично були рушійною силою нової ідентичності бренду, створеного датською студією Everland. «На відміну від інших брендів у цій категорії, La Vie не бачить себе альтернативою м’ясу, — пояснює Карл Йохан Ларссон, креативний директор і партнер Everland. — Вони більше схожі на „нове м’ясо“, тому для любителів м’яса тут справді немає особливого компромісу».

Everland

Ідентичність

Таким чином, вся ідентичність, веб-сайт і упаковка намагаються поставити під сумнів «основні конвенції», які ми звикли очікувати від рослинної їжі. «Альтернативи м’ясу — це океан одноманіття, заснований на традиційних конвенціях щодо упаковки FMCG, — каже Карл Йохан Ларссон. — Здебільшого це бліді котлетки з рослинним м’ясом, різнобарвні, але нудні кольори упаковки, звичайні значки рослин, а потім якась настільки ж непомітна торгова марка».

Everland

Таким чином, ідентичність є сміливою та різкою, щоб дати всій категорії рослинної їжі гарний поштовх. «Це різке повідомлення про те, що ви можете насолоджуватися беконом разом зі свинею (зробленим із трави, а не зі свині), — розповідає команда Everland. — Серце зігріває думка про те, що ви можете їсти бекон і при цьому піклуватися про тварину і планету. Ми зобразили це різними способами у візуальній та словесній ідентичності».

Свято життя з La Vie 

Реклама наповнена «позитивними емоціями», а в його основі — ілюстрації литовського художника Егле Звірбліте, який створив яскраві елементи. Для кожного виду м’яса також є всесвіт тваринних персонажів і представників. У першій упаковці представлені «Містер Піггі» та вічно присутній «Хуман», які лежать і охолоджуються над тарілкою з беконом. «Це барвисте, позитивне і справжнє свято життя, адже для приготування цієї страви не вбивали жодної тварини. Жорстоко? Але правда. І потрібно створити резонанс — і повернути голови споживачів», — каже Карл Йохан Ларссон.

La Vie

Кожен елемент — від шрифтів до кольорів — демонструє основний лозунг La Vie: «свято життя». Використання двох шрифтів підкреслює різні аспекти особистості бренду. Шрифт є жирним і виразним, відповідає стилю ілюстрації. У поєднанні з округлим шрифтом без зарубок він має на меті відобразити позитивне ставлення La Vie до життя. «Рожевий — це позитивний і потужний колір, домінуючий, який заграє з кольором бекону, — каже Ларссон. — Тоді ми додаємо трохи зеленого та червоного, щоб підтримати основний колір та виділити продукти. Нарешті, трохи чорного для контрасту та сміливості. Загалом, це створює цілісний вигляд, який змушує клієнтів посміхатися та відчувати себе енергією, як і сама їжа».

La Vie

Продукт La Vie, який виходить на ринок, — це lardon, (невеликі смужки жирного рослинного бекону) відзначений нагородами і запатентований продукт, який доступний зараз.

Джерело


Читайте також:

Звукорежисер Енріко Сесселего: «Йдіть туди, де звучить музика!»

Теги: дизайнкейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.