• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Як подкасти на YouTube відкривають можливості для брендів

7 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Як подкасти на YouTube відкривають можливості для брендів
Share on FacebookShare on Twitter

Коли люди чують «подкаст», вони думають про аудіо. Коли люди чують «YouTube», вони думають про найбільшу у світі платформу з відео. Але ці два світи не такі різні, як більшість думає, і Ad Results Media вважає, що майбутнє партнерство творців — це поєднання обох.

Вивчення поточної ситуації

Наразі існує понад 2 мільйони активних подкастів, створених різними талановитими авторами, із загальною кількістю доступних 48 мільйонів епізодів подкастів. Але чи вірите ви, що YouTube насправді є найкращим місцем для людей, щоб споживати улюблені подкасти? Насправді 70% всього споживання подкастів припадає на YouTube. Spotify та Apple займають друге і третє місце з 33% і 32% відповідно.

Це означає, що подкасти насправді не лише аудіо. Зараз вже подкасти часто поєднують аудіо-розповідь і відео самої розмови, і сам YouTube подвоює цей імпульс. Платформа нещодавно запустила власний подкаст «Організований Бріттані Люс» (одна ведуча подкасту For Colored Nerds) і створений у партнерстві з National Public Media.

У подкасті обговорюється майбутнє економіки творців і надаються практичні поради творцям щодо максимального використання їхніх каналів, зокрема, як поширювати подкасти через YouTube. Компанія також створила нову керівну роль в організації, якій було поставлено завдання «організувати та керувати величезним вмістом подкастів на YouTube».

Як подкасти на YouTube відкривають можливості для брендів
Soundtrap

Потужне місце для подкастів

Чому YouTube є найпопулярнішим місцем для подкастів? По-перше, це алгоритм YouTube. Подкастери можуть позначати свої епізоди певними темами та іменами гостей, щоб допомогти поширити своїх епізодів. Наприклад, якщо ви ведете подкаст про справжні злочини, ви можете позначити свої епізоди місцеположенням, подібними злочинами, запрошеними ведучими та популярними пов’язаними книгами. Усі ці теги допоможуть знайти ваш подкаст і збільшити кількість ваших передплатників.

Крім того, користувачі YouTube, які запускають подкасти, часто роблять це, щоб охопити нову аудиторію, що, своєю чергою, може принести безпосередню користь вашому бренду. Користувачі YouTube можуть піддаватися типу, і у відповідь деякі створюють суміжні канали для своїх подкастів, які розглядають нові теми та звертаються до нової та іншої аудиторії. І, звичайно, подкастери можуть збільшити свій дохід від рекламодавців або показувати спонсорам дохід від реклами YouTube.

Як подкасти на YouTube відкривають можливості для брендів
Marty O’Neill

Можливість для брендів

Поєднання подкастів і відео на YouTube також відкриває ряд можливостей для брендів. Ось три:

  1. Активація кампанії 360. Коли рекламодавці подкастів знаходять кілька хостів, які дійсно працюють для їхніх брендів, їхній апетит робити більше може бути нескінченним. Створення плану кампанії 360 градусів з цими хостами, за допомогою додаткових можливостей, які відкриваються за допомогою включення YouTube та інших ресурсів Google у добірку, може бути саме тим, що прописав лікар щодо рентабельності інвестицій.
  2. Говоріть і говоріть креативно. Ви знаєте стару рекламну пораду: «Розкажіть їм, що ви збираєтеся їм сказати; потім скажіть їм; потім скажіть їм те, що ви їм сказали». Звучить так, ніби багато говорити про себе. Один із найкращих способів для брендів не бути єдиними, хто говорить про себе, — це співпрацювати з творцями, які люблять бренди, і розповідати власну версію історій брендів. Це одна з причин, чому реклама подкастів настільки ефективна. Тепер додайте можливість також підтримувати ці повідомлення бренду за допомогою візуальних накладок або зображень продуктів на YouTube, і ваш рекламний креатив стане ще більш незабутнім.
  3. Інкрементальна аналітика. У той час як вимірювальні рішення для реклами в подкастах стають все складнішими зі збільшенням програмного розміщення та використання пікселів, у рекламодавців ніколи не може бути достатньо даних про ефективність. Платформи YouTube надають рекламодавцям можливість доповнювати свої основні звітні дані переглядами відео, коментарями та думками. Інформація є загальнодоступною та безкоштовною для збирання рекламодавцями.

Джерело

Фото на головній: Jonathan Velasquez


Читайте також:

4 методи, щоб не відставати від тенденцій галузі подкастів

Подкасти: що потрібно для досягнення цілей

Теги: подкастирозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?
Відео

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

18 Березня, 2025

Креативна індустрія – це гра на виживання. Ілля Янков, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club, редактор, викладач і навіть стендапер, знає про це з власного досвіду. Він не просто створює...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.