Бренди намагаються виділити свої веб-сайти та програми, оскільки споживачі по всьому світу проводять значну частину свого дня за електронними пристроями. І вони можуть зробити цей досвід більш інтерактивним, захоплюючим та інформативним із контентом доповненої реальності (AR), який залучає потенційних клієнтів на всіх етапах воронки покупки.
«Бренди не тільки використовують AR як формат постійного доступу, але також використовують AR як рішення для повної воронки, — сказала Еллісон Ференсі, співзасновниця і генеральна директорка компанії Camera IQ. — Вони намагаються використовувати AR на всіх етапах взаємодії з клієнтом: від підвищення обізнаності до глибшого залучення споживачів і збільшення конверсії під час оформлення замовлення».
Її компанія, чиє програмне забезпечення допомагає спростити створення доповненої реальності, усуваючи потребу писати комп’ютерний код, побачила, як бренди можуть трансформувати свою цифрову присутність, зробивши її більш веселою для користувачів. Замість того, щоб обмежувати онлайн-контент брендів статичними зображеннями або традиційними відео, маркетологи можуть створювати віртуальні об’єкти, які надають новим і наявним клієнтам більше контролю над їхнім досвідом. Під час пандемії ця взаємодія стає все більш важливою, оскільки люди, які живуть вдома, зв’язуються з брендами на мобільних пристроях — на додаток до динамічного віртуального досвіду, який стане ключем до процвітання середовища метавсесвіту.
«Споживачі жадають досвіду, — сказала Ференсі. — Вони більше не шукають просто пасивний плоский контент, як-от фото та відео. Вони хочуть бути частиною цього досвіду».
Протягом п’яти років з того часу, як популярна мобільна гра Pokemon Go принесла AR у глобальний мейнстрім, технологія стала більш поширеною, оскільки бренди інтегрували її в маркетинговий матеріал. Поки що найпопулярнішими програмами є віртуальне тестування косметики, фотореалістичні демонстрації предметів для дому та захоплюючі цифрові покупки.
«Спочатку камера та мобільний пристрій»
Спроможність доповненої реальності перевершувати пасивний контент очевидна в різноманітних кампаніях і активаціях. Camera IQ допомогла брендам розвиватися. На додаток, пасивний контент генерує коефіцієнт залучення 1,6% у порівнянні з 50% для більш надійної взаємодії з AR.
«Головне, коли справа доходить до AR, полягає в тому, щоб не просто зосередитися на перетворенні в нижній частині воронки. Натомість подумайте про креативний формат і про те, що ви дійсно надаєте своїм клієнтам досвід».
Еллісон Ференсі, співзасновниця і генеральна директорка Camera IQ
За даними Camera IQ, у найнижчій частині воронки покупки споживачі, швидше за все, зроблять транзакції після взаємодії з доповненою реальністю. Дослідження показало, що коефіцієнт конверсії для активації доповненої реальності перевищив 12%, або у три рази більше, ніж 3,5% для фото- та відеоконтенту. Ці враження можуть бути більш інтимними для споживачів, оскільки вони передаються через їхні персональні смартфони та часто пов’язані з фізичним оточенням користувачів.
«Одна з причин, чому ми зосередилися на мобільних пристроях, полягає в тому, що в соціальних мережах щоденно 4 мільярди активних користувачів, — додала Ференсі. — Ми вважали, що це найнижчий бар’єр для бренду, який насправді може тестувати та бачити, як AR працює для них, а також місце, де ви можете дуже швидко тестувати й навчатися. Сьогодні поведінка споживачів — це в першу чергу камера і мобільні пристрої».
Увага, мобільні покупці
Поки що мобільні пристрої виявилися ключовою частиною цьогорічного сезону святкових покупок, особливо для перегляду сторінок. За даними Adobe Analytics, смартфони становили близько 62% онлайн-відвідувань роздрібних продавців у Чорну п’ятницю, що на 1,6% більше, ніж роком раніше. Мобільні покупці також були готові витрачати гроші, оскільки смартфони забезпечують 45% усіх онлайн-продажів, що майже на 13% більше, ніж у попередньому році.
«Споживачі звикли переглядати веб-сайти електронної комерції протягом останніх кількох років», — йдеться у звіті Adobe. «Тепер їхні звички витрачати гроші наздоганяють, оскільки роздрібні продавці роблять мобільний досвід більш плавним, а їхні пристрої стають швидшими».
Очікується, що покращення продуктивності смартфонів і розгортання високошвидкісних мереж 5G полегшать споживачам завантажувати та взаємодіяти з контентом з інтенсивним використанням даних. Ці оновлення нададуть брендам більше творчої свободи в розробці високотехнологічного досвіду AR.
Фересні рекомендує маркетологам розробляти контент доповненої реальності на основі цілей їхнього бренду, незалежно від того, чи є це підвищення обізнаності, прямі продажі чи все разом. Кампанії з підвищення обізнаності можуть включати елементи, які заохочують людей грати з об’єктом AR, знайомитися з брендом і ділитися ним з іншими в соціальних мережах. Стратегія нижньої воронки зосереджена б більше на тому, щоб спрямувати людей до рішення про покупку.
Читайте також:
Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat