• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Як доповнена реальність вийшла за межі простих спроб

8 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як доповнена реальність вийшла за межі простих спроб
Share on FacebookShare on Twitter

Бренди намагаються виділити свої веб-сайти та програми, оскільки споживачі по всьому світу проводять значну частину свого дня за електронними пристроями. І вони можуть зробити цей досвід більш інтерактивним, захоплюючим та інформативним із контентом доповненої реальності (AR), який залучає потенційних клієнтів на всіх етапах воронки покупки.

«Бренди не тільки використовують AR як формат постійного доступу, але також використовують AR як рішення для повної воронки, — сказала Еллісон Ференсі, співзасновниця і генеральна директорка компанії Camera IQ. — Вони намагаються використовувати AR на всіх етапах взаємодії з клієнтом: від підвищення обізнаності до глибшого залучення споживачів і збільшення конверсії під час оформлення замовлення».

Її компанія, чиє програмне забезпечення допомагає спростити створення доповненої реальності, усуваючи потребу писати комп’ютерний код, побачила, як бренди можуть трансформувати свою цифрову присутність, зробивши її більш веселою для користувачів. Замість того, щоб обмежувати онлайн-контент брендів статичними зображеннями або традиційними відео, маркетологи можуть створювати віртуальні об’єкти, які надають новим і наявним клієнтам більше контролю над їхнім досвідом. Під час пандемії ця взаємодія стає все більш важливою, оскільки люди, які живуть вдома, зв’язуються з брендами на мобільних пристроях — на додаток до динамічного віртуального досвіду, який стане ключем до процвітання середовища метавсесвіту.

AR
XR Expo

«Споживачі жадають досвіду, — сказала Ференсі. — Вони більше не шукають просто пасивний плоский контент, як-от фото та відео. Вони хочуть бути частиною цього досвіду».

Протягом п’яти років з того часу, як популярна мобільна гра Pokemon Go принесла AR у глобальний мейнстрім, технологія стала більш поширеною, оскільки бренди інтегрували її в маркетинговий матеріал. Поки що найпопулярнішими програмами є віртуальне тестування косметики, фотореалістичні демонстрації предметів для дому та захоплюючі цифрові покупки.

pokemon go
Mika Baumeister

«Спочатку камера та мобільний пристрій»

Спроможність доповненої реальності перевершувати пасивний контент очевидна в різноманітних кампаніях і активаціях. Camera IQ допомогла брендам розвиватися. На додаток, пасивний контент генерує коефіцієнт залучення 1,6% у порівнянні з 50% для більш надійної взаємодії з AR.

«Головне, коли справа доходить до AR, полягає в тому, щоб не просто зосередитися на перетворенні в нижній частині воронки. Натомість подумайте про креативний формат і про те, що ви дійсно надаєте своїм клієнтам досвід».

Еллісон Ференсі, співзасновниця і генеральна директорка Camera IQ

За даними Camera IQ, у найнижчій частині воронки покупки споживачі, швидше за все, зроблять транзакції після взаємодії з доповненою реальністю. Дослідження показало, що коефіцієнт конверсії для активації доповненої реальності перевищив 12%, або у три рази більше, ніж 3,5% для фото- та відеоконтенту. Ці враження можуть бути більш інтимними для споживачів, оскільки вони передаються через їхні персональні смартфони та часто пов’язані з фізичним оточенням користувачів.

«Одна з причин, чому ми зосередилися на мобільних пристроях, полягає в тому, що в соціальних мережах щоденно 4 мільярди активних користувачів, — додала Ференсі. — Ми вважали, що це найнижчий бар’єр для бренду, який насправді може тестувати та бачити, як AR працює для них, а також місце, де ви можете дуже швидко тестувати й навчатися. Сьогодні поведінка споживачів — це в першу чергу камера і мобільні пристрої».

Увага, мобільні покупці

Поки що мобільні пристрої виявилися ключовою частиною цьогорічного сезону святкових покупок, особливо для перегляду сторінок. За даними Adobe Analytics, смартфони становили близько 62% онлайн-відвідувань роздрібних продавців у Чорну п’ятницю, що на 1,6% більше, ніж роком раніше. Мобільні покупці також були готові витрачати гроші, оскільки смартфони забезпечують 45% усіх онлайн-продажів, що майже на 13% більше, ніж у попередньому році.

«Споживачі звикли переглядати веб-сайти електронної комерції протягом останніх кількох років», — йдеться у звіті Adobe. «Тепер їхні звички витрачати гроші наздоганяють, оскільки роздрібні продавці роблять мобільний досвід більш плавним, а їхні пристрої стають швидшими».

Очікується, що покращення продуктивності смартфонів і розгортання високошвидкісних мереж 5G полегшать споживачам завантажувати та взаємодіяти з контентом з інтенсивним використанням даних. Ці оновлення нададуть брендам більше творчої свободи в розробці високотехнологічного досвіду AR.

Фересні рекомендує маркетологам розробляти контент доповненої реальності на основі цілей їхнього бренду, незалежно від того, чи є це підвищення обізнаності, прямі продажі чи все разом. Кампанії з підвищення обізнаності можуть включати елементи, які заохочують людей грати з об’єктом AR, знайомитися з брендом і ділитися ним з іншими в соціальних мережах. Стратегія нижньої воронки зосереджена б більше на тому, щоб спрямувати людей до рішення про покупку.

Джерело


Читайте також:

Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat

Теги: креативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.