• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Google не жалеет усилий на создание карты загрязнения воздуха

15 Травня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Google не жалеет усилий на создание карты загрязнения воздуха
Share on FacebookShare on Twitter

Представьте себе такую ситуацию: выбираетесь вы на пробежку после долгого перерыва. Но буквально через полчаса у вас заканчивается дыхалка, вы начинаете сопеть и хрипеть. Неужели настолько не в форме? Или дело в чем-то другом? Вы открываете Google Карты и обнаруживаете, что забежали в самый задымленный район города, а приложение для фитнеса предупреждает, что у вас вот-вот начнется астматический приступ. Пару нажатий и вы направляете свой маршрут к ближайшему парку, чтобы продышаться.

Может, не прямо сейчас, но скоро такое будет вполне возможно. Уже какое-то время некоторые из машин Google с камерами для режима просмотра улиц не только записывают видео, но и замеряют чистоту воздуха. А компания Google, исходя из этого, создает карту загрязнения. Причем не просто по городам или районам, но на уровне отдельных улиц.

Куда бы они ни ехали, такие машины делают многочисленные замеры на своем маршруте. На переднем бампере у них расположено устройство для сбора образцов, а в багажнике – анализатор. Данные отправляются в облачную службу Google, а там их обрабатывают и наносят на карту.

Это позволяет получить куда более подробную информацию, чем та, что поступает от немногочисленных стационарных установок в крупных городах.

В последнее время этот проект Google набирает обороты. Google Air View, как его назвали, сначала охватил всю Калифорнию, затем США, а теперь добрался и до Европы, начав с Британии и Нидерландов. Этим летом ожидается очередное расширение парка машин, оснащенных сенсорами Aclima, что позволит Google охватить еще больше городов.

Источник

Теги: новинитехнологіїэкология

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.