• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC

23 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC
Share on FacebookShare on Twitter

Том Рейнсфорд із Beavertown розповідає про те, як покращити та просунути бренд на ринку DTC за умов карантинних обмежень та повернути йому соціальний аспект.

Том Рейнсфорд приєднався до Beavertown незадовго до початку пандемії Covid-19. Відтоді, як культура посиденьок у пабі різко змінилася, пивовар перейшов до моделі DTC (просування бренду без залучення посередників).

«Останні кілька років, м’яко кажучи, були американськими гірками», — говорить Том Рейнсфорд з Beavertown.

Коли уряд Великобританії вперше застосував карантинні обмеження, Beavertown намагався триматися на плаву. «Від 80 % до 85 % нашої торгівлі було в пабах, які закрили за одну ніч. Нам довелося діяти наполегливо і швидко, щоби витягнути бренд із краю прірви».

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC
https://www.instagram.com/beavertownbeer/

Напої для споживачів

Директор із маркетингу Рейнсфорд каже, що Beavertown планував випустити DTC, що пропонується своїм лояльним споживачам до пандемії. Однак, коли паби закрили, процес пришвидшився.

«Як тільки розпочався карантин, ми запустили процес доставки майже за ніч. Замість того, щоби витрачати на формування бази місяці, ми перейшли від одного або двох людей, котрі пакують коробки упродовж одного дня, до десяти людей, котрі роблять теж саме наступного дня. Далі ми продумували, як можна масштабуватися й почали пропонувати нові різновиди пива споживачам».

Рейнсфорд пояснює, що залучення популярних продуктів, таких, як блідий ель Gamma Ray, до своєї платформи DTC також збільшило продажі. Платформа зазнала значного зростання упродовж пандемії, збільшившись з 1000 фунтів на тиждень до 100 000 фунтів стерлінгів на піку.

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC
https://www.instagram.com/beavertownbeer/

Повернення соціального аспекту

Під час найскладніших періодів карантину у Великобританії, Beavertown представив модель підписки, яка дає змогу клієнтам відправляти пакети друзям, щоби вони могли насолоджуватися пивом разом через додаток Zoom.

Рейнсфорд каже, що модель підписки буде призупинена для того, щоби зосередити увагу на заходах, які можна відвідати особисто, «повернення того соціального елемента вживання пива, якого бракувало, коли ми не мали можливості зустрітися з друзями в пабі», — додає він.

Під час посилення карантину, «комунікабельність пива» була вирішальною для маркетингової стратегії бренду. Навесні минулого року пивоварня запускала в соціальних мережах «Beavertown 16:00», пропонуючи розваги: ді-джеї, виступи в прямому ефірі, заняття з дизайну та творчості, ба навіть пивну йогу щоп’ятниці о 16:00).

«Ми намагалися потрапити у вирій руху та змістити погляд на позитив. І робити це без порушення усталених заборон. Ми віримо, що бренди, котрі налаштовані позитивно у важкі часи, усе витримають».

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC
https://www.instagram.com/beavertownbeer/

Мир, дружба… пиво

Рейнсфорд каже, що саме такий, орієнтований на людей, креативний маркетинг брендів є основою діяльності Beavertown.
«Божевільний світ, який ви бачите в наших банках пива, чітко перегукується з людьми, а також робить інші важливі справи, наприклад, допомагає нам виділитися на полицях магазинів».

Рейнсфорд каже, що ця магія була натхненням для першої інформаційної кампанії в Beavertown, яка включає твори мистецтва OOH, які пройдуть у прямому ефірі на екранах в автобусах, національних узбіччях доріг та лондонського метрополітену — і все це зображення творчого директора Beavertown Ніка Дуаєра.

Кампанія сподівається оживити популярних інопланетян, представлених на банках Beavertown, здійснивши «дружнє вторгнення» на полиці магазинів.
До того ж «космос та прибульці завжди цікаві та стосуються культури, — каже він. — Ми хочемо використати ідею “дружнього вторгнення”, яке приносить мир у формі пінти та банок пива, як повідомлення бренду, у надії, що люди зможуть повернутися живого спілкування та сумісного проведення часу».

Рейнсфорд приходить до висновку, що мета зараз полягає в тому, щоб представити Beavertown широкій аудиторії у всій Великобританії, запровадивши нові заходи, заплановані на Різдво.

Джерело


Читайте також:

RTB House першою у світі тестує покупку рекламних показів за новими стандартами Google

Профілі Snapchat отримають новий вид завдяки 3D Bitmoji

Теги: брендмаркетинг і комунікаціїринок

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ
Аналітика

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ

9 Вересня, 2024

У грудні 2023 року ми опублікували прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік. Зараз  маємо чудову нагоду звірити годинники та уточнити, що відбувається у галузі, й наскільки...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.