Гостем другого епізоду YouTube-шоу «Двоє в каное, не враховуючи бюджету» від рекламно-комунікаційного холдингу NCG став Олександр Пономарчук, директор з маркетингу горілчаного напрямку Bayadera Group.
Олександр Пономарчук має понад 15 років досвіду в маркетингу FMCG на ринках Східної Європи, Кавказу та Азії. Він працював у рекламі та бренд-консалтингу. Пройшов шлях від менеджера з продукту до директора з маркетингу у великій міжнародній корпорації. Працював з такими брендами, як Pepsi, Gillette, сигаретами Winston і Camel, горілками «Хлібний Дар», «Козацька Рада» та «Вакцина».
Ведучому Дмитру Катричу, Business Development Director рекламно-комунікаційного холдингу NCG, Олександр Пономарчук розповів про перспективи ринку міцного алкоголю та про власні принципи бізнес-партнерства. З розмови глядачі можуть дізнатись:
- Чим досвід IQOS може бути корисним для ринку продажів горілки;
- чому та на скільки часу можна відмовитися від просування на ТБ;
- як збільшити обсяги продажів на ринку, що зменшується, та хто буде постачати алкоголь на Марс;
- і головне — в чому, на думку гостя, таємниця успішного партнерства.
«Партнерство — це діалог, в якому важливо обмінюватися аргументами заради основної мети. Можна виходити з різних точок, але йти в одному напрямку. З найкращими партнерами ми досягаємо найвищих результатів», — зазначив Олександр Пономарчук, директор з маркетингу горілчаного напрямку Bayadera Group.
«Наші партнери часом кидають нам виклики, на які ми сміливо відповідаємо, забезпечуючи спільний розвиток. Саме тоді й з’являються проєкти, від яких ми кайфуємо. Наше нове відео — саме про такі історії», — коментує Дмитро Катрич, ведучий шоу та Business Development Director в NCG.
Читайте також:
«Нашій країні є чим захоплювати й дивувати світ»: історія тревел-шоу Discover Destination UA